  • Data: 2011-11-22 14:18:05
    Temat: Re:
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-22, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > O widzisz, jak ładnie pokazujesz swój stosunek do innych i nastawienie
    > do dyskusji? Nie podałeś, nie poszukałeś, a teraz twierdzisz, że
    > szkoda Twojego czasu na to. Szkoda, że nie zrobiłeś tego na początku
    > dyskusji, kiedy był na to czas.

    Ja lubie dyskutowac, ale nie w taki sposob jak Ty to robisz.

    > Widzisz - jak pisałem wcześniej, od dawna na grupie istniały pewne
    > niepisane zasady, które były zasadniczo czymś oczywistym dla
    > większości. Ty mało tego, że przypisujesz je 'elycie' to jeszcze
    > się nabijasz z pewnych zasad - np. pozdrawiania na drodze.
    > Zresztą nie Ty jeden i nie tylko na tej grupie - czytałem.

    Pozdrawiania na drodze czy na grupie? Bo na drodze na motocyklu to nawet
    ja pozdrawiam innych motocyklistow. Ale zeby pisac pozniej na grupie?

    > Skąd te zasady? Otóż paradoksalnie właśnie po to, by życie
    > nie kończyło się na sugerowanym RJ45 (co znów mi imputujesz),
    > a toczyło się jak najbardziej w żywym świecie (z czego się
    > dokładnie nabijasz i dorabiasz ideologię, że tak
    > postępowała/postępuje zła 'elyta'). W skrócie - z logiki
    > pała i świadczy to jak najbardziej o Twoim nieracjonalnym
    > podejściu do wielu kwestii.

    Zarzucasz komus ze naklejki sa ze zlotow, a sa jakies zloty PMS?

    > Nie, nie. Nie wiem czy pamiętasz, ale sytuacja wyglądała jednak inaczej
    > - chodziło o potwierdzenie Twoich teorii (a te aproksymowałeś na
    > resztę populacji), a nie same odczucia. Stąd też prosiłem, byś to
    > poparł stosownymi danymi statystycznymi, czego nie zrobiłeś.

    To nie sa teorie, to jest obserwacja. Kiedys nie mialem sytuacji ze
    samochod stojacy na podporzadkowanej i patrzacy w moja strone mnie nie
    zauwaza i rusza wprost pod kola. Ta obserwacja polaczona z obowiazkiem
    jazdy na swiatlach pozwala mi wyciagac wnioski. Mozesz sie z nimi
    zgadzac lub nie, nie wyssalem sobie z palca bo wielu moich znajomych
    zauwaza to samo. Droga to nie PDF z liczbami.

    --
    Artur
    ZZR 1200