    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    Date: Tue, 22 Nov 2011 12:04:05 +0100
    <jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
    <4ec94f2e$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@m...org> <r...@h...he>
    <s...@m...org>
    <c1.01.3SnM6Y$0dX@mike.oldfield.org.pl>
    <jaecne$bum$2@usenet.news.interia.pl> <jaefce$f99$4@node2.news.atman.pl>
    <jaefrd$f99$5@node2.news.atman.pl> <jaege2$7vm$1@mx1.internetia.pl>
    <jaejdk$qgt$1@node2.news.atman.pl> <jafir6$c7d$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <jafs03$vvi$4@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2011-11-22 11:02, AZ pisze:

    > Ochlon.

    LOL - ciekawe, czemu się nie odniosłeś do swojego stanowiska
    w postaci Ty i inni 'wy'.

    > Na szczescie Ty i Twoje teorie to na naszych drogach margines,
    > wiec sie nie przejmuje tym, ze spotykam jakiegos moralizatora.

    LOL - ja to pewnie tak, ale teorie to już niekoniecznie i do tego
    niekoniecznie tylko na polskich drogach.

    > Nikomu nic na sile nie wmawiam,

    Nie, no skąd.
    (...)

    > Statystyka to piekna nauka, przy odrobinie wysilku z jej pomoca
    > mozna wykazac, ze nasza teoria jest prawdziwa.

    Cóż, jak widzę nawet na podstawie tego narzędzia nie udało Ci się
    udowodnić swych teorii. Ba, nawet danych podać nie potrafiłeś.

    > Dlatego statystyki
    > z reguly mozna sobie wsadzic w buty, ewentualnie poogladac z duzym
    > dystansem.

    Zmartwię Ciebie - statystyki mówią bardzo dużo (do tego prawdy)
    o ile są w sposób racjonalny interpretowane. Miałeś okazję to
    zrobić.

    > Ja Ci powiedzialem to co widze sam i widza inni.

    To co widzisz sam i jacyś anonimowi inni (w kupie siła, nie?) to
    jeszcze trochę mało, by uważać to za standard zachowań.

    > Gdybys
    > podszedl do tego normalnie i wkoncu przyjal do siebie ta obserwacje jako
    > fakt to mozna by podyskutowac.

    Zdaje się, że to nie o obserwacje chodziło, a o Twoją interpretację
    - błędną zresztą. Do tego nie potrafiłeś czegokolwiek udowodnić poza
    własnym widzimisię.

    > Co do elity, to tak sie zachowujesz. Chcesz miec swoje "podworko" to
    > zaloz sobie forum i bedziesz mial status admina.

    Widzę, że masz jakieś problemy natury emocjonalnej. Na grupach istnieją
    pewne zasady o czym zdajesz się zapominać. Mało tego, pisałeś, że
    mnie splonkowałeś i tylko raz przypadkiem z innego czytnika
    odpowiedziałeś. Jak widać nawet to nie było prawdą.

    > Wiec jeszcze raz ochlon i sprobuj zrozumiec to co do Ciebie sie mowi a
    > nie upierac sie jak osiol, ze Twoja racja jest najtwojsza.

    Widzę, że Ci gorąco, a danych potwierdzających Twoje wersję
    rzeczywistości jak nie było tak nie ma i pewnie nie będzie.

    Miłej zabawy.