eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    Date: Fri, 1 Apr 2011 16:24:07 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 51
    Message-ID: <in4n6f$er6$1@news.onet.pl>
    References: <9...@f...googlegroups.com>
    <in45r5$p7m$1@inews.gazeta.pl> <1eyli2nh63cdz$.dlg@lepper.institute.com>
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4bbc$qrh$1@news.onet.pl> <6...@b...softax.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-29-186.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301667855 15206 77.255.29.186 (1 Apr 2011 14:24:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2011 14:24:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359827
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    napisał w wiadomości news:621h68-no5.ln1@bozon.softax.pl...
    > jarek d. wrote:
    >>
    >> Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    >> news:1wumwywg7xcub.dlg@lepper.institute.com...
    >>> Dnia Fri, 1 Apr 2011 12:49:39 +0200, jarek d. napisał(a):
    >>>
    >>>> A co masz konkretnie na myśli?
    >>>> Wybudowanie linii od zera przed Gierkiem (c.a. 99%) linii w tym kraju, czy
    >>>> wymianę nawierzchni przed Gierkiem, na istniejącej wcześniej linii?
    >>>>
    >>>
    >>> mam na myśli to, że jak zrobią tiry na tory, to będziesz głodny chodził bo
    >>> nawet w chłodni zdąży się zepsuć, skoro przeciętna szybkość na polskich
    >>> torach oscyluje w okolicach 30 km/h czy jakoś tak. Nie licząc
    >>> wielogodzinnych spóźnień i zaginięć pociągów.
    >>
    >> A wiesz to zapewne z dziennika TV, na podstawie informacji z apogeum zimy, o
    >> pociągach pasażerskich.
    >> Kwalifikowany pociąg towarowy (a takimi wozi się pilne przesyłki kontenerowe)
    >> uzyskuje prędkość handlową porównywalną z poc. osobowym.
    >
    > Czyli 60km/h jak nie stoi gdzieś w polu pod semaforem.
    >
    >> A nie grzęźnie w korkach.
    >
    > Za to grzęźnie na każdej stacji węzłowej. "Opóźnienie 12h to nie opóźnienie",
    > itd. Załadunek i wyładunek podobnie.
    >
    > PKP potrafi wozić węgiel -- tam jak się spóźni o 48h to trudno -- każdy
    > odbiorca to wie i ma zapas na co najmniej tydzień do dwu. A węgiel nie
    > zgnije -- najwyżej ktoś troszkę pod...li, ale zwykle niewiele (byle mu na opał
    > starczyło).
    > Z pilnych przesyłek PKP wywiązać się nie potrafi absolutnie.

    Te pociągi nie zaliczają postojów na stacji węzłowej (co najwyżej na zmianę
    obsady)
    Poza tym kolej nie zanczy PKP. W Polsce wydano już ponad 50 koncesji na przewóz
    towarów koleją.
    Podany przykład węgla jest z dupy. Dla odbiorcy taki pociąg z węglem, czy
    kamieniem stanowić może formę magazynu.
    Dla przykładu pociągi z autami z fabryk bardzo szybko sie przemieszczają. W
    przeciwnym razie z aut niewiele by zostało w naszym pięknym kraju :)

    jarek d.


    jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: