  • 11. Data: 2011-11-16 08:25:51
    Temat: Re: Razem obni?ymy cen? paliwa !!!
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-11-16 05:33, Bugatti pisze:

    > Czyli ZGADZACIE się na ciągłe podwyżki paliw ?

    A czy ktoś tak napisał? NIE. Wszyscy skrytykowali "sposób" na obniżkę
    cen. Inna sprawa, że żaden inny zastosowany przez grupę indywidualnych
    klientów wobec sieci stacji też nie będzie skuteczny.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2011-11-16 08:50:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 08:25:51 +0100, LEPEK napisał(a):

    > A czy ktoś tak napisał? NIE. Wszyscy skrytykowali "sposób" na obniżkę
    > cen. Inna sprawa, że żaden inny zastosowany przez grupę indywidualnych
    > klientów wobec sieci stacji też nie będzie skuteczny.

    Zalezy jaka duza ta grupa. Bo imo jest - trzeba wybrac "najdrozsza" siec i
    oglosic jej bojkot. Albo sie nie ugnie ... albo sie ugnie, wtedy wybrac
    kolejna "najdrozsa" siec.

    Wczoraj przejechalem 50km i cena ON byla od 5.37 do 5.57.
    Duzo sie z tych stacji nie wydusi, paliwo nadal bedzie "po 6 zl", ale jak
    widac 20gr do negocjacji jest :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-11-16 08:55:27
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-16 08:50, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Wczoraj przejechalem 50km i cena ON byla od 5.37 do 5.57.
    > Duzo sie z tych stacji nie wydusi, paliwo nadal bedzie "po 6 zl", ale jak

    A za 3miesz z tych "utargowanych" 20gr zostanie wspomnienie ;)

    Już szybciej uwierzyłbym w scenariusz gdy paliwo jeszcze podrożeje,
    kierowcy naprawdę zaczną oszczędnie używać aut, obroty koncernów spadną
    i to właśnie koncerny powstaną przeciw państwu a nie lud przeciw
    koncernom ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2011-11-16 08:56:10
    Temat: Re: Razem obniżymy cenę paliwa !!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 22:11, Ramiel pisze:

> [...]

    Jesteście żałośni. Większość ceny paliwa to podatki. Zamiast zmieść
    rządzących złodziei, dzięki czemu litr benzyny (i wódki) kosztowałby
    2zł, to wy kierujecie swój gniew w zupełnie złym kierunku...

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-11-16 10:03:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 08:56:10 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > dzięki czemu litr benzyny (i wódki) kosztowałby
    > 2zł,

    Heh, już widzę te kolejki konduktów do cmentarza :)
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2011-11-16 10:09:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Heh, już widzę te kolejki konduktów do cmentarza :)

    Chyba nie sugerujesz, że ludzie zaczęli by 10x więcej pić?

    A jak benzyna będzie po 2zł, to wypadków też będzie 3x więcej?

    Dziwnie "myślisz":)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-11-16 10:10:48
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-11-16 08:50, J.F. pisze:

    > Zalezy jaka duza ta grupa. Bo imo jest - trzeba wybrac "najdrozsza" siec i
    > oglosic jej bojkot.

    Czyli nie kupować paliwa tam, gdzie jest drogo... zaraz, zaraz - to od
    razu musi być jakaś fejsbukowa akcja, do tego? Bo ja to stosuję i bez
    tego :) Tyle, że biorę pod uwagę koszt dojazdu do tańszej stacji, więc
    nie zawsze jadę "do Auchan" 15 km, bo się zwyczajnie nie opłaca.

    > Albo sie nie ugnie ... albo sie ugnie, wtedy wybrac
    > kolejna "najdrozsa" siec.

    To jest prawo popytu i podaży.

    > Wczoraj przejechalem 50km i cena ON byla od 5.37 do 5.57.
    > Duzo sie z tych stacji nie wydusi, paliwo nadal bedzie "po 6 zl", ale jak
    > widac 20gr do negocjacji jest :-)

    Ale skoro są tacy, co tankują za 5,57 to znaczy, że im się to opłaca...

    Pozdr,

  • 18. Data: 2011-11-16 10:32:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 10:09:38 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Dziwnie "myślisz":)

    No co, "uśmieszku" nie widzisz? A poważniej, to może nie w takim stopniu co
    sugerujesz ale na pewno z obu powodów liczba wypadków by wzrosła. Co nie
    znaczy że nie życzyłbym sobie wachy po 2zł (bardzo) czy wódki po 2 zł
    (mniej) :)
    --
    Jacek

  • 19. Data: 2011-11-16 10:47:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Liwiusz,

    Wednesday, November 16, 2011, 8:56:10 AM, you wrote:

    > Jesteście żałośni. Większość ceny paliwa to podatki. Zamiast zmieść
    > rządzących złodziei, dzięki czemu litr benzyny (i wódki) kosztowałby
    > 2zł,

    ROTFL! Chyba, że Korwin-Mikke wybuduje komory gazowe i krematoria do
    utylizacji emerytów oraz bezrobotnych.

    > to wy kierujecie swój gniew w zupełnie złym kierunku...

    Na szczęście regularnie 98% społeczeństwa nie daje się otumanić
    retoryce Korwina-Mikke.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-11-16 10:55:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Być może.

    Bzdura. Obniża się ceny nie ot, dlatego że obniża je konkurencja, tylko
    wtedy, gdy klienci do tej konkurencji właśnie odpływają i spadają przychody.

    A tu bedzie przecież *odwrotnie*! Pomimo (ewentualnej) obniżki na BP/S,
    inne firmy odczują tylko wzmożony popyt! Nikt nie zmniejsza cen gdy mu
    popyt rośnie. Będą tylko z uciechą patrzeć jak im ta akcja nabija kabzę,
    a przysparza problemów BP i STATOIL.

    W związku z ww, nie zdziwił bym się wcale, gdyby cała akcja była czarnym
    PR konkurencji wyżej wymienionych spółek...