  • 21. Data: 2011-11-16 10:56:27
    Temat: Re: Razem obniżymy cenę paliwa !!!
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > ROTFL! Chyba, że Korwin-Mikke wybuduje komory gazowe i krematoria do
    > utylizacji emerytów oraz bezrobotnych.

    A nie wystarczy wódeczka po 2 zł?

  • 22. Data: 2011-11-16 11:09:40
    Temat: Re: Razem obni?ymy cen? paliwa !!!
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Już szybciej uwierzyłbym w scenariusz gdy paliwo jeszcze podrożeje,
    > kierowcy naprawdę zaczną oszczędnie używać aut, obroty koncernów spadną i
    > to właśnie koncerny powstaną przeciw państwu a nie lud przeciw koncernom
    > ;P

    odwrotna kolejność: lud przeciw koncernom, a koncerny zlobbuja państwo
    i na tej zasadzie akcja wyżej opisana miałaby sens.
    Gdyby udało się wykluczyć z zakupów, dajmy na to taki Orlen (oczywiście się
    nie uda - ale to inna sprawa)
    wtedy koncern uderzony po kieszeni lobbowałyby rząd i buntował opinie
    publiczną w kierunku obniżania akcyzy i innych podatków.

  • 23. Data: 2011-11-16 12:04:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > W związku z ww, nie zdziwił bym się wcale, gdyby cała akcja była
    > czarnym PR konkurencji wyżej wymienionych spółek...

    Hehe, ruski łukoil się może tak rozpycha ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2011-11-16 13:21:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-11-16 08:50, J.F. pisze:

    >Czyli nie kupować paliwa tam, gdzie jest drogo... zaraz, zaraz - to
    >od razu musi być jakaś fejsbukowa akcja, do tego? Bo ja to stosuję i
    >bez tego :)

    Najwyrazniej musi, bo jest jak jest :-)

    >Ale skoro są tacy, co tankują za 5,57 to znaczy, że im się to
    >opłaca...

    Im tak, albo nie licza ... i tu sie fejsbuk moze przydac :-)

    J.

  • 25. Data: 2011-11-16 13:31:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-16 12:04, Massai pisze:

    > Hehe, ruski łukoil się może tak rozpycha ;-)

    Czujności narodowej nigdy dosyć - temat dla salonu24 jak znalazł ;)

  • 26. Data: 2011-11-16 13:37:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-16 05:33, Bugatti pisze:

    > Niesamowicie infantymni (żeby nie powiedzieć mocniej) są Polacy - sądząc po tej i
    innej grupie.

    > Czyli ZGADZACIE się na ciągłe podwyżki paliw ?

    Infanty_L_ni to są ci, którzy proponują bzdurne metody rozwiązywania problemów.

  • 27. Data: 2011-11-16 14:07:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-16, PM <x...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wtedy koncern uderzony po kieszeni lobbowałyby rząd i buntował opinie
    > publiczną w kierunku obniżania akcyzy i innych podatków.

    Orlenowi będzie wszystko jedno czy zarabia na swoich stacjach czy na
    rynku hurtowym.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2011-11-16 14:11:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-16, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Orlenowi będzie wszystko jedno czy zarabia na swoich stacjach czy na
    > rynku hurtowym.

    Hehe, Orlen chcac wyrownac przychod, podnioslby cene paliw w hurcie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-11-16 14:20:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-16, Jacek Maciejewski <j...@o...pl> wrote:

    > No co, "uśmieszku" nie widzisz? A poważniej, to może nie w takim stopniu co
    > sugerujesz ale na pewno z obu powodów liczba wypadków by wzrosła. Co nie
    > znaczy że nie życzyłbym sobie wachy po 2zł (bardzo) czy wódki po 2 zł
    > (mniej) :)

    Albo się zmniejszyła: w korkach do wypadków nie dochodzi.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2011-11-16 14:28:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    LEPEK wrote:

    > A czy ktoś tak napisał? NIE. Wszyscy skrytykowali "sposób" na
    > obniżkę cen. Inna sprawa, że żaden inny zastosowany przez grupę
    > indywidualnych klientów wobec sieci stacji też nie będzie
    > skuteczny.

    Żaden sposób wobec akurat sieci stacji nie będzie skuteczny.

    Z prostej przyczyny - stacja ma w cenie paliwa raptem 20-30 groszy
    zysku. Inaczej mówiąc - paliwa taniej niż te 5.20 w tej chwili się
    nie opłaca sprzedawać, bo po prostu stacja musiałaby dokładać do
    interesu.

    Atak akurat na stacje dowodzi tylko kretynizmu ludzików
    organizujących akcję. Albo wyraźnie złej woli.

    Ciekawe jak stacja ma sprzedawać paliwo po 4 pln brutto, skoro sama
    kupuje po 4.20 netto, czyli 5.16 brutto.
    Przy czym podatki w cenie benzyny stanowią około 50%. Marża stacji -
    niecałe 4%.
    Chyba widać gdzie tu da się "oszczędzić" ;-)

    --
    Pozdro
    Massai