  • 21. Data: 2009-06-01 11:08:54
    Temat: Re: Radio cyfrowe
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    jerzyn pisze:

    > To widać ze jesteśmy daleko w lesie , dopiero teraz przymiarki.Angole już
    > zmieniają system DAB na DAB+ i może dlatego na Allegro za grosze można kupić
    > radia cyfrowe z emisja DAB .Dałem sie skusić na takie i chyba będę mógł
    > tylko niemieckie stacje odbierać (mieszkam na samej prawie granicy ) bo w
    > Polsce to może kiedyś będzie radio cyfrowe.

    No to się zacznie to samo co było 15 lat temu z fonią stereo w TV. Wtedy
    było pełno przywiezionych z Niemiec gratów z fonią A2, a my na szczęście
    wprowadziliśmy NICAM, no ale był płacz i zgrzytanie zębami ...

  • 22. Data: 2009-06-01 12:04:53
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał:

    > było pełno przywiezionych z Niemiec gratów z fonią A2, a my na szczęście
    > wprowadziliśmy NICAM ...

    Na szczęście? Mógłbyś przybliżyć?

    Remek

  • 23. Data: 2009-06-01 12:17:34
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" napisał:

    I właśnie sam dajesz im niezły przykład, jak należy prowadzić dyskusję
    na internecie i jak dbać o jego poziom.

    ============================

    Zgodnie z zasadą "cel uświęca środki". Niekoniecznie i do końca etyczną.
    Zdaję sobie z tego sprawę. Jednak jeśli choć jeden burak zniknie z sieci to
    już dobrze. Nadzieje jednak marne. Dlatego, że dyskutujecie radośnie z osłem
    kompletnym, a rzuciliście się na mnie, zamiast poprzeć uwagi, ewentualnie
    zignorować. Cóż, Twoja sprawa jak reagujesz. Myślę, stosując teorię
    spiskową, że sprawa jest daleko poważniejsza. Z całą pewnościa takiego
    sposobu pisania, jaki stosuje jerzyn nikt nie nauczył się w szkole, ani nie
    widział w żadnych źródłach pisanych. Natomiast taką i podobne debilne
    maniery coraz częściej widzę w sieci. Podejrzewam czyjąś celową, wrogą
    robotę, nastawioną na zaniżanie poziomu.

    Remek

  • 24. Data: 2009-06-01 12:30:53
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Remek" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maniery coraz częściej widzę w sieci. Podejrzewam czyjąś celową, wrogą
    > robotę, nastawioną na zaniżanie poziomu.

    Zero pojecia i burak musi sie wlaczyc, zaluje ze znizam sie do tego
    wiesniackiego poziomu ale moze tylko dlatego baran zrozumie.Dziecko
    neostrady i blysnal na grupie ,teraz ma o czym z ziomalami gadac .Jesli
    przyglupie nie masz pojecia o radiach cyfrowych to morda w kubel .
    EOT

  • 25. Data: 2009-06-01 12:41:25
    Temat: Re: Radio cyfrowe [OT]
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Remek napisał:
    > Zgodnie z zasadą "cel uświęca środki". Niekoniecznie i do końca
    > etyczną.
    [...]

    I uczysz innych, że jeśli ktoś czasem popełni literówkę, albo źle
    postawi znak przestankowy, to można go nazwać debilem? Są bardziej
    kulturalne metody uczenia. I mnie nie chodzi o to, byś nie zwracał uwagi
    na czyjeś błędy, choć tematyka tej grupy jest nieco inna. Chodzi tylko o
    to, byś pod przykrywką nauki zasad językowych nie uczył nietolerancji.

    > Natomiast taką i podobne debilne maniery coraz częściej widzę w
    > sieci.

    Ilość zawsze przechodzi w "jakoś"...
    Internet i newsy były naprawdę na poziomie, póki dostęp do sieci był
    tylko w środowiskach naukowych i akademickich. I nawet o tak delikatnych
    sprawach jak seks można było mówić na poziomie, nikt nikogo nie musiał
    upominać. Ale potem przyszła era darmowych serwerów pocztowych.
    Wystarczyły 2 (słownie dwa) miesiące wakacji i już trzeba było rozbić
    grupę seks na ogłoszenia i moderowaną... a to były dopiero początki.
    Resztę sam sobie dopowiedz.

    > Podejrzewam czyjąś celową, wrogą robotę, nastawioną na zaniżanie
    > poziomu.

    Retoryka PiS-owo - komunistyczna. Zmowa, układ oligarchów, wróg czuwa
    itp. Ale to już było...

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 26. Data: 2009-06-01 14:37:09
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    Remek pisze:

    > Na szczęście? Mógłbyś przybliżyć?

    Chyba już dużo było na ten temat powiedziane na tej grupie. Ale
    podstawowe zalety to cyfrowa transmisja z silną korekcją błędów, brak
    przesłuchu między kanałowego. A2 potrafi szumieć jak radio FM, ponadto
    są przesłuchy.

    No i w NICAMie możesz naraz nadać trzy strumienie audio - jeden w kanale
    mono analog. i dwa w NICAM zamiast stereo.

  • 27. Data: 2009-06-01 15:23:02
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 29 May 2009 21:17:54 +0200, "jerzyn" <p...@o...eu> wrote:

    >Chyba brak odpowiedniej grupy i dlatego pytam tutaj ,ma ktoś doświadczenia z
    >radiem cyfrowym ,gdzie to już "chodzi" w Polsce ?

    pl.rec.radio

    --
    ThinkXtra

  • 28. Data: 2009-06-02 04:16:23
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" napisał:

    Retoryka PiS-owo - komunistyczna. Zmowa, układ oligarchów, wróg czuwa
    itp. Ale to już było...

    ====================================

    Poprawny politycznie, tolerancyjny, kto? Nie chcę brnąć z Tobą w jałową
    dyskusję. Szkoda czasu i atłasu. Popieraj sobie dalej buraków i debili. Ja
    pozostane przy swoim szacunku dla kultury polskiej, której bardzo ważnym
    składnikiem jest szacunek dla ojczystego języka. Nie rażą Cię wypociny tego
    debila?

    Remek

  • 29. Data: 2009-06-02 06:28:08
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Remek napisał:
    > Poprawny politycznie, tolerancyjny, kto? Nie chcę brnąć z Tobą w jałową
    > dyskusję. Szkoda czasu i atłasu.
    [...]

    Akurat tu się zgodzę - szkoda czasu i nie tylko. Dalej piszesz coś o
    kulturze - moim zdaniem szafowanie mocnymi słowami nie ma z tym wiele
    wspólnego. Ale to już Twój problem, nie mój. Jak dla mnie EOT.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *