  • 11. Data: 2009-05-30 15:56:46
    Temat: Re: Radio cyfrowe
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gvpcdk$roi$1@news.onet.pl...
    > Chyba brak odpowiedniej grupy i dlatego pytam tutaj ,ma ktoś doświadczenia
    > z radiem cyfrowym ,gdzie to już "chodzi" w Polsce ?
    Znalazłem takie cos ,chyba to najpełniejsza informacja ...
    Testy radia cyfrowego prowadzone będą na częstotliwości (dokładniej
    w ramach bloku częstotliwościowym) 5B z tzw. III zakresu TV (174-230
    MHz) i obejmą systemy: T-DAB+ (następca systemu T-DAB) i T-DMB.
    Nie rozstrzygnięto jeszcze oficjalnie czy radiofonia cyfrowa w
    Polsce w zakresie częstotliwości 174-230 MHz będzie wdrażana w
    systemie T-DAB+ czy w T-DMB. Zważywszy jednak na fakt, że system DMB
    jest systemem multimedialnym (przekaz obrazu i dźwięku , podobnie
    jak w DVB-H) należy raczej spodziewać się, że do przekazów stricte
    audio (i ewentualnie statycznych obrazów) zostanie wybrany system T-
    DAB+. Ostatecznie o tej kwestii rozstrzygnie strategia cyfryzacji
    radiofonii w Polsce, nad którą specjalny rządowy zespół
    międzyresortowy będzie pracował w tym roku.

    --
    z poważaniem
    Wojciech Pieńkowski

  • 12. Data: 2009-05-30 16:19:11
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    jerzyn pisze:
    > Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    Proponuje lekturę

    http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=14&t=449

    Jingiel

  • 13. Data: 2009-05-31 02:35:24
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "jerzyn" napisał:

    > Chyba brak odpowiedniej grupy i dlatego pytam tutaj ,ma ktoś doświadczenia
    > radiem cyfrowym ,gdzie to już "chodzi" w Polsce ?

    Wiesz co to radio cyfrowe (chociaż też chyba nie do końca), a nie wiesz jak
    w języku polskim używać znaków przestankowych? W jakiej szkole tak uczą?

    Remek

  • 14. Data: 2009-05-31 04:37:00
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Remek napisał:
    > Wiesz co to radio cyfrowe (chociaż też chyba nie do końca), a nie wiesz jak
    > w języku polskim używać znaków przestankowych? W jakiej szkole tak uczą?

    Skoro już o znakach przestankowych mowa - zapomniałeś o przecinku przed
    "co" i "jak" w pierwszej linii swojej wypowiedzi.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 15. Data: 2009-05-31 05:56:28
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gvt1hc$5ki$1@polsl.pl...
    Użytkownik Remek napisał:

    >Skoro już o znakach przestankowych mowa - zapomniałeś o przecinku przed
    >"co" i "jak" w pierwszej linii swojej wypowiedzi.

    Taki to musi zaistnieć, zero pojęcia o temacie ale on musi.O netykiecie tez
    zero pojęcia .

  • 16. Data: 2009-05-31 09:50:14
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik jerzyn napisał:
    > Taki to musi zaistnieć, zero pojęcia o temacie ale on musi.

    "Czasami człowiek musi, inaczej się udusi" ;-)
    i może celniejsze
    pisać "każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej" ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 17. Data: 2009-05-31 18:01:40
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "jerzyn" napisał:

    > Taki to musi zaistnieć, zero pojęcia o temacie ale on musi.O netykiecie
    tez
    > zero pojęcia .

    A Ty ciągle swoje. Kiedy głąbie nauczysz się poprawnie pisać? Skoro
    skończyłeś szkołę specjalną, to poproś jakiegoś dzieciaka z zerówki o
    korektę swoich wypocin. Chodzi o rzecz ważną. O jakiś poziom internetu. Dużo
    dzieciaków teraz siedzi w sieci i nabierają złych nawyków czytając takich
    buraków. Powinno się takich tępić bez litości. Nie potrafi poprawnie
    postawić przrcinka, a publikuje swoje bazgroły.

    Remek

  • 18. Data: 2009-05-31 18:08:01
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Remek" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    Nie potrafi poprawnie
    > postawić przrcinka, a publikuje swoje bazgroły.
    >
    > Remek

    Naucz sie synku pisać i potem sie produkuj ,może do tego tępego łba dojdzie
    ze to nie jest klasówka z którą masz widzie kłopoty.Tez musiałeś zaistnieć
    ,to nie ta grupa ,jakąś ortografia lub cos podobnego proponuje,

  • 19. Data: 2009-06-01 00:25:54
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "jerzyn" napisał:

    > Naucz sie synku pisać ...

    Nie rozumiesz, że nikt nie jest nieomylny i literówka może się zdarzyć?
    Natomiast Ty jesteś po prostu tępakiem. Nawet małpę można nauczyć, że
    przecinek stawia się tuż za znakiem, a po przecinku spację. Jeśli Ciebie nie
    można tego nauczyć, to co myśleć o Twoim poziomie? Zrozumiałeś coś z tego?

    Remek

  • 20. Data: 2009-06-01 07:19:31
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Remek napisał:
    [...]
    > Chodzi o rzecz ważną. O jakiś poziom internetu. Dużo dzieciaków teraz
    > siedzi w sieci i nabierają złych nawyków czytając takich buraków.
    [...]

    I właśnie sam dajesz im niezły przykład, jak należy prowadzić dyskusję
    na internecie i jak dbać o jego poziom.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *