  • 71. Data: 2012-02-26 23:54:16
    Temat: Re: Radar na czerwono
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-02-2012 22:29, to pisze:
    > Ale komedia. :D

    Jeden o zupie, drugi o kupie... Zadziwiające podobieństwo w odwracaniu
    kota ogonem jak na PRW.

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 72. Data: 2012-02-26 23:56:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Jeden o zupie, drugi o kupie... Zadziwiające podobieństwo w odwracaniu
    > kota ogonem jak na PRW.

    Tematyka też podobna. :>

  • 73. Data: 2012-02-27 00:49:35
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Jeden o zupie, drugi o kupie... Zadziwiające podobieństwo w odwracaniu
    > kota ogonem jak na PRW.

    DoQ... dopiero teraz sie zorientowales???

    --
    Axel

  • 74. Data: 2012-02-27 01:00:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-02-2012 00:49, Axel pisze:
    > DoQ... dopiero teraz sie zorientowales???

    Chyba tak :)

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 75. Data: 2012-02-27 01:30:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-02-2012 21:35, Tomasz Pyra pisze:

    > Nie czuję żadnej potrzeby Tobie niczego udowadniać.
    > Bo sądzę, że wszycy inni doskonale wiedzą, czy straż gminna w Karlinie
    > 6.500.000zł wzięła z fotoradarów czy z mandatów za psie kupy.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gmina_Karlino
    9133 mieszkańców gminy, wychodzi na to że SM musi nałożyć jakieś 710PLN
    mandatów na każdego mieszkańca. Nieźle kitują te ich psy :))

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 76. Data: 2012-02-27 10:16:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Feb 2012, Adam Płaszczyca wrote:

    > Kiedy byłeś ostatnio w sądzie?

    Tak bardziej z ciekawosci, czepiasz się tego "automatu" (bo AFAIR
    z automatu nie ma nic, trzeba zawnioskować) czy "drugiej klasy"
    i w którą stronę? :)

    pzdr, Gotfryd

  • 77. Data: 2012-02-27 16:03:23
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tzn. komu? Ale realnie, nie mentalnie w stylu "bo zjechał na czerwonym".

    Mi przeszkadza, szczegolnie w lecie gdy jade motocyklem i tacy jezdzacy na
    czerwonym sa mega niebezpieczni dla mojego zycia i zdrowia (chocby dlatego,
    ze z zielonego startuje znaczniej bardziej dynamicznie niz auta i do tych
    70km/h rozpedzam sie w okolo 4 sekundy).

    Dysiek

  • 78. Data: 2012-02-27 21:49:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Gmina_Karlino 9133 mieszkańców gminy,
    > wychodzi na to że SM musi nałożyć jakieś 710PLN mandatów na każdego
    > mieszkańca. Nieźle kitują te ich psy :))

    Może mieszkańcy się rozbisurmanili i każdy dostaje 14,2 mandatu za
    śmiecenie rocznie? Udowodnij, że to z fotoradaru!

  • 79. Data: 2012-02-27 21:50:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Dysiek

> [...]
    > dlatego, ze z zielonego startuje znaczniej bardziej dynamicznie niz auta
    > i do tych 70km/h rozpedzam sie w okolo 4 sekundy).

    To są ci, którzy już wjechali na czerwonym, ci którzy wjechali jeszcze na
    żółtym zdążą zjechać zanim zapali Ci się zielone.

  • 80. Data: 2012-02-27 22:04:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-02-2012 21:49, to pisze:
    > Może mieszkańcy się rozbisurmanili i każdy dostaje 14,2 mandatu za
    > śmiecenie rocznie? Udowodnij, że to z fotoradaru!

    Może tak być, to wręcz bardzo prawdopodobne. Wycofuje się rakiem!!

    --
    Pozdr. Sędziwoj