  • 41. Data: 2010-03-22 13:03:20
    Temat: Re: RS232C jako PS-2
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Materiały w szufladzie to podstawa. O starą płytę główną może być
    > tam dzisiaj łatwiej niż o szpulkę od nici albo szprychę rowerową.

    Mnie tam akuratnie o szprychę ( i inne części rowerowe ) łatwiej niż o
    starą płytę główną ;)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 42. Data: 2010-03-22 14:11:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@o...pl> wrote in message news:ho34bd$c4i$1@news.onet.pl...
    > Zaraz, kiedyś podłączyłem po PS2 stareńkiego, 3 przyciskowego Logitecha i
    > o dziwo współczesny soft Logitecha mysz prawidłowo rozpoznał i proponował
    > nawet jakieś funkcje dla trzeciego przycisku. Czyli mysz musiała się
    > "przedstawić". Ale mogła to zrobić bez żądania ze strony peceta.

    No ale to nie znaczy że komunikacja była dwukierunkowa...
    Informacje zawsze idą od myszy do peceta.

  • 43. Data: 2010-03-22 14:20:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > No ale to nie znaczy że komunikacja była dwukierunkowa...
    > Informacje zawsze idą od myszy do peceta.

    Nie zawsze. Można spotkać choćby mysz z wibratorem, który uruchamia
    się na przykład w momencie przejścia kursora przez krawędź okna.
    To wymaga dwukierunkowej transmisji.

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2010-03-22 14:38:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie zawsze. Można spotkać choćby mysz z wibratorem, który uruchamia
    > się na przykład w momencie przejścia kursora przez krawędź okna.
    > To wymaga dwukierunkowej transmisji.

    Mowa była o starych myszkach RS232 a nie o nowoczesnych myszach USB.