  • 11. Data: 2014-05-23 14:23:05
    Temat: Re: Brak sygnału GPS
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Telefon jest goły czy w jakiejś fanfastycznej obudowie/etui?

  • 12. Data: 2014-05-23 15:01:22
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-05-23 14:23, Pszemol pisze:
    > Telefon jest goły czy w jakiejś fanfastycznej obudowie/etui?

    Goły, nawet rękę w desperacji do góry z nim podnoszę 8-)
    pwz

  • 13. Data: 2014-05-23 19:30:14
    Temat: ROZWIĄZANIE [było: Brak sygnału GPS]
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Eureka! Sygnał GPS jest, teluś łapie sygnał i współrzędne GPS w
    kilka-kilkanaście sekund, widać wszystkie satelity w okolicy.
    Jakie rozwiązanie? Odinstalowałem AdBlock. Szok - nie wiem, co wspólnego
    ma adblock (który filtruje treść wg proxy localhost) z sygnałem gps...
    Poza tym wcześniej też miałem adblocka i sygnał był. Z biegiem czasu z
    problemami, ale jednak był. Być może po ostatnich jakichś aktualizacjach
    zaczął się gryźć z GPS-em, ale nadal nie rozumiem, co miał piernik do
    wiatraka. Najważniejsze że działa. I piszę o tym ad archwium, może się
    komuś przyda ten przypadek.
    pwz

  • 14. Data: 2014-05-23 19:54:30
    Temat: Re: ROZWIĄZANIE [było: Brak sygnału GPS]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pwz" napisał w
> [...]
    >Jakie rozwiązanie? Odinstalowałem AdBlock. Szok - nie wiem, co
    >wspólnego ma adblock (który filtruje treść wg proxy localhost) z

    a A-GPS skad bierze dane ? Z supl.google.com np.

    Ale warto wiedziec.

    J.

  • 15. Data: 2014-05-23 23:24:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pwz" llo0j6$gnq$...@n...news.atman.pl

    > wiatraka. Najważniejsze że działa. I piszę o tym ad archwium, może się komuś przyda
    ten przypadek.

    Mam/miewam masę aplikacji pogodowych -- czasami jakaś
    inna aplikacja twierdzi, że pogodowa jej przeszkadza
    w czytaniu z odbiornika GPS. Zauważyłem też, że niektóre
    nawigacje (ale tylko wtedy, gdy są uruchomione) innym
    aplikacjom psują/utrudniają dostęp do odbiornika GPS.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-05-24 09:33:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 23 May 2014 19:30:14 +0200, pwz <p...@o...eu> wrote:
    > Jakie rozwiązanie? Odinstalowałem AdBlock. Szok - nie wiem, co
    wspólnego

    Teraz rozumiem powód, dlaczego google wywaliło adblock z play
    ("interference with another service or product in an unauthorized
    manner").

    --
    Marek

  • 17. Data: 2014-05-24 12:58:21
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-05-23 12:25, pwz pisze:

    > P.S. Przez chwilę znalazłem 1 satelitę. A kiedy poruszałem się
    > samochodem, pokazały mi się 3. Nie wiem, o co kaman...
    > pwz

    U mnie tak się zadziało po zmianie samochodu, okazało się, że specjalne
    szyby nie tylko blokują przenikanie temperatury oraz promieni
    słonecznych ale też wszystko inne - zasięg spada o 3-4 kreski (6 kresek
    na wskaźniku telefonu to maksymalna ilość) a GPS "łapie" tylko jak
    ustawione są wszystkie możliwe wspomagacze (A-GPS, nadajniki,
    lokalizacja itp.) i trwa to czasami ponad 20 min :(
    Pozdrawiam Dan.