  • 1. Data: 2010-02-09 23:12:17
    Temat: RENAULT KANGOO
    Od: "Kriso" <b...@a...pl>

    Doradzcie jakis silnik (diesel) byl najbardziej trwaly w renault kangoo
    roczniki 2000-2002.

    Chodzi konkretnie o niezawodnosc i latwosc naprawy. Na mocy mi nie zalezy,
    to ma wozic paliwo do maszyn.

    Jesli macie jakies za/przeciw to prosze o info, ewentualnie czego innego
    szukac w cenie ok 8000 -10 000 zl

    Kriso

  • 2. Data: 2010-02-10 09:05:04
    Temat: Re: RENAULT KANGOO
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-02-09 23:12, Kriso pisze:
> [...]
    > to ma wozic paliwo do maszyn.
    >
    > Jesli macie jakies za/przeciw to prosze o info, ewentualnie czego innego

    Citroen C15 - najlepszy stosunek cena/ładowność
    Po dodaniu prostoty konstrukcji (na prawdę trudno znaleźć coś możliwego
    do zepsucia się :) ) nie ma lepszego woła roboczego.
    Silnik 1.8D - klasyczna pompa łyka wszystko... przebieg 500.000 nie robi
    wrażenia jeśli był utrzymywany poprawnie.
    Dostęp do części - praktycznie nieograniczony.

    W podanej cenie - wsród aut można przebierać i należy szukając
    egzemplarza z Hiszpanii (składane w Nysie rdzewiały jeszcze w salonie).

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2010-02-10 12:53:31
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Kriso" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    Kangoo ma daremne zawieszenie na drążkach skrętnych. Niespecjalnie dobra
    rzecz jeśli chodzi o wożenie ciężkich ładunków lub jeżdżenie po wertepach.
    Generalnie na naszych drogach tylne zawieszenie wkoangoo szybko pada
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-02-10 17:13:50
    Od: "macko" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wrażenia jeśli był utrzymywany poprawnie.
    > Dostęp do części - praktycznie nieograniczony.
    -----

    Potwierdzam. Za 8-10 tys. zł kupisz C-15 z końca produkcji czyli lat
    2003-2005 i to w dobrym stanie. Niestety rdzewieją na potęge i nie ma jak z
    tym walczyć po prostu TTTM. Belka z tyłu jest dość delikatna ale tania w
    naprawie. Silniki 1.8 występowały tylko w starszych egzemplarzach w nowszych
    króluje 1.9 DW8 - bardzo dobry silnik tylko trochę elektroniki sterującej
    dorzucili. Komfort hmm.... co cóż da się wytrzymać chociaż w zimie trochę
    wieje od budy :)

    pzdr. macko