-
1. Data: 2010-02-09 23:12:17
Temat: RENAULT KANGOO
Od: "Kriso" <b...@a...pl>
Doradzcie jakis silnik (diesel) byl najbardziej trwaly w renault kangoo
roczniki 2000-2002.
Chodzi konkretnie o niezawodnosc i latwosc naprawy. Na mocy mi nie zalezy,
to ma wozic paliwo do maszyn.
Jesli macie jakies za/przeciw to prosze o info, ewentualnie czego innego
szukac w cenie ok 8000 -10 000 zl
Kriso
-
2. Data: 2010-02-10 09:05:04
Temat: Re: RENAULT KANGOO
Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>
W dniu 2010-02-09 23:12, Kriso pisze:
> Doradzcie jakis silnik (diesel) byl najbardziej trwaly w renault kangoo
> roczniki 2000-2002.
>
> Chodzi konkretnie o niezawodnosc i latwosc naprawy. Na mocy mi nie zalezy,
> to ma wozic paliwo do maszyn.
>
> Jesli macie jakies za/przeciw to prosze o info, ewentualnie czego innego
> szukac w cenie ok 8000 -10 000 zl
Citroen C15 - najlepszy stosunek cena/ładowność
Po dodaniu prostoty konstrukcji (na prawdę trudno znaleźć coś możliwego
do zepsucia się :) ) nie ma lepszego woła roboczego.
Silnik 1.8D - klasyczna pompa łyka wszystko... przebieg 500.000 nie robi
wrażenia jeśli był utrzymywany poprawnie.
Dostęp do części - praktycznie nieograniczony.
W podanej cenie - wsród aut można przebierać i należy szukając
egzemplarza z Hiszpanii (składane w Nysie rdzewiały jeszcze w salonie).
--
Wojciech Smagowicz
-
3. Data: 2010-02-10 12:53:31
Temat: Re: RENAULT KANGOO
Od: "Jackare" <j...@i...pl>
Użytkownik "Kriso" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:hksn9k$7er$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
Kangoo ma daremne zawieszenie na drążkach skrętnych. Niespecjalnie dobra
rzecz jeśli chodzi o wożenie ciężkich ładunków lub jeżdżenie po wertepach.
Generalnie na naszych drogach tylne zawieszenie wkoangoo szybko pada
--
Jackare
-
4. Data: 2010-02-10 17:13:50
Temat: Re: RENAULT KANGOO
Od: "macko" <k...@i...pl>
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2010-02-09 23:12, Kriso pisze:
>> Doradzcie jakis silnik (diesel) byl najbardziej trwaly w renault kangoo
>> roczniki 2000-2002.
>>
>> Chodzi konkretnie o niezawodnosc i latwosc naprawy. Na mocy mi nie
>> zalezy,
>> to ma wozic paliwo do maszyn.
>>
>> Jesli macie jakies za/przeciw to prosze o info, ewentualnie czego innego
>> szukac w cenie ok 8000 -10 000 zl
>
> Citroen C15 - najlepszy stosunek cena/ładowność
> Po dodaniu prostoty konstrukcji (na prawdę trudno znaleźć coś możliwego do
> zepsucia się :) ) nie ma lepszego woła roboczego.
> Silnik 1.8D - klasyczna pompa łyka wszystko... przebieg 500.000 nie robi
> wrażenia jeśli był utrzymywany poprawnie.
> Dostęp do części - praktycznie nieograniczony.
-----
Potwierdzam. Za 8-10 tys. zł kupisz C-15 z końca produkcji czyli lat
2003-2005 i to w dobrym stanie. Niestety rdzewieją na potęge i nie ma jak z
tym walczyć po prostu TTTM. Belka z tyłu jest dość delikatna ale tania w
naprawie. Silniki 1.8 występowały tylko w starszych egzemplarzach w nowszych
króluje 1.9 DW8 - bardzo dobry silnik tylko trochę elektroniki sterującej
dorzucili. Komfort hmm.... co cóż da się wytrzymać chociaż w zimie trochę
wieje od budy :)
pzdr. macko