-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "macko" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: RENAULT KANGOO
Date: Wed, 10 Feb 2010 17:13:50 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <hkulve$duo$1@inews.gazeta.pl>
References: <hksn9k$7er$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hktpa0$oml$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089079213169.chello.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1265818414 14296 89.79.213.169 (10 Feb 2010 16:13:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 16:13:34 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: kovaleczek
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254007
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2010-02-09 23:12, Kriso pisze:
>> Doradzcie jakis silnik (diesel) byl najbardziej trwaly w renault kangoo
>> roczniki 2000-2002.
>>
>> Chodzi konkretnie o niezawodnosc i latwosc naprawy. Na mocy mi nie
>> zalezy,
>> to ma wozic paliwo do maszyn.
>>
>> Jesli macie jakies za/przeciw to prosze o info, ewentualnie czego innego
>> szukac w cenie ok 8000 -10 000 zl
>
> Citroen C15 - najlepszy stosunek cena/ładowność
> Po dodaniu prostoty konstrukcji (na prawdę trudno znaleźć coś możliwego do
> zepsucia się :) ) nie ma lepszego woła roboczego.
> Silnik 1.8D - klasyczna pompa łyka wszystko... przebieg 500.000 nie robi
> wrażenia jeśli był utrzymywany poprawnie.
> Dostęp do części - praktycznie nieograniczony.
-----
Potwierdzam. Za 8-10 tys. zł kupisz C-15 z końca produkcji czyli lat
2003-2005 i to w dobrym stanie. Niestety rdzewieją na potęge i nie ma jak z
tym walczyć po prostu TTTM. Belka z tyłu jest dość delikatna ale tania w
naprawie. Silniki 1.8 występowały tylko w starszych egzemplarzach w nowszych
króluje 1.9 DW8 - bardzo dobry silnik tylko trochę elektroniki sterującej
dorzucili. Komfort hmm.... co cóż da się wytrzymać chociaż w zimie trochę
wieje od budy :)
pzdr. macko
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?