  • 1. Data: 2010-02-09 22:02:26
    Temat: gaśnie na gazie i na benzynie...
    Od: Tolek <g...@a...pl>

    witam,
    posiadam Octavię z silnikiem 1,6 AEE z sekwencją z 2000 roku.
    od dłuższego czasu mam problem z falującymi obrotami - raz na ciepłym
    silniku raz na zimnym i na gazie i na benzynie.
    podłączony komputer nie pokazuje żadnej usterki.
    w czym problem?
    dzięki

  • 2. Data: 2010-02-10 08:21:40
    Temat: Re: gaśnie na gazie i na benzynie...
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > silniku raz na zimnym i na gazie i na benzynie.
    > podłączony komputer nie pokazuje żadnej usterki.

    sprobuj odrobine podciagnac linke gazu przy przepustnicy - u mnie rozwiazalo
    kilka problemow:P natomiast ja mam starszy samochod i ze starsza instalacja

  • 3. Data: 2010-02-10 09:45:42
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tolek" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > silniku raz na zimnym i na gazie i na benzynie.
    > podłączony komputer nie pokazuje żadnej usterki.

    A czyściłeś przepustnicę? U mnie to pomogło ale w Fabii. Po czyszczeniu
    nieraz trzeba robić adaptacje na komputerze ale w niektórych przypadkach
    udaje się bez. ASO bierze za czyszczenie 50-60 zł ale nieraz doliczaja sobie
    ok.120 zł właśnie za adaptację. Czyszczenie nie jest trudne i mozna zrobić
    je też samemu.

  • 4. Data: 2010-02-10 10:11:54
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2010-02-09 22:02, Tolek wrote:
> [...]
    > silniku raz na zimnym i na gazie i na benzynie.
    > podłączony komputer nie pokazuje żadnej usterki.

    Dostaje się gdzieś lewe powietrze.
    Pozdrawiam,
    kan

  • 5. Data: 2010-02-10 12:19:21
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    Tolek napisal:

> [...]
    | silniku raz na zimnym i na gazie i na benzynie.
    | podłączony komputer nie pokazuje żadnej usterki.

    Gaśnie regularnie, czy faluje i zdarzyło mu się zgasnąć? ;) Jeśli to drugie,
    to możliwą przyczyną jest jeszcze silniczek krokowy. Zwłaszcza, jeśli
    przebieg duży, a ten nigdy nie był czyszczony / wymieniany.

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 6. Data: 2010-02-11 07:22:18
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Bialy" <w...@o...pl.wytnij> napisał w wiadomości

> [...]
    > to możliwą przyczyną jest jeszcze silniczek krokowy. Zwłaszcza, jeśli
    > przebieg duży, a ten nigdy nie był czyszczony / wymieniany.

    Tam chyba nie ma silniczka krokowego