    From: "ms" <j...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: RAV4 i tarcze
    Date: Sat, 08 May 2010 21:15:32 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Rav4 ma przejechane ok 6500 km(sześć i pół tysiąca). W piątek wracałem drogą
    Łódź-Katowice i zaczeło szarpać kierownicą przy hamowaniu.
    Więc telefon do serwisu. no i podobno "zajechałem" tarcze :(:(
    Bo za mocno hamuje lub jeżdzę po wodzie - widać auto powinno stać w garażu.
    Czy to możliwe, żeby po takiej ilości km. "zwichrować" tarcze ??
    Nie pamiętam żebym miał jakieś mega ostre hamowanie (jak sugeruje serwis).
    Czy może to być inna przyczyna tego szarpania ?? Na pedale hamulca też czuć drgania.