  • 1. Data: 2007-11-16 18:59:31
    Temat: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
    Od: Dylon <d...@s...w.naglowku>

    Witam.

    Dzisiaj ok. godz. 13 polozylem sesje bgp z netia.
    Teraz zagadka:
    Czy (i ew. po jakim czasie) w netii wykazali zainteresowanie co sie
    dzieje? :D

    Maciej Dylski
    adres: szukaj w naglowku

  • 2. Data: 2007-11-16 19:13:32
    Temat: Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Dylon pisze:
> [...]
    > Teraz zagadka:
    > Czy (i ew. po jakim czasie) w netii wykazali zainteresowanie co sie

    wcale?

    kiedys lezała mi sesja z Exatelem: za pierwszym polozeniem miałem tel po
    30min
    za drugim i nastepnymi, zero info :)

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2007-11-16 20:22:17
    Od: Dylon <d...@s...w.naglowku>

    icek napisal(a):

    > wcale?

    Brawa dla zwyciezcy :)

    Zrozumialbym moze, gdyby sytuacja wydarzyla sie w nocy ew. wieczorem. Ale
    prawie w poludnie? Mogliby chociaz maila wyslac z pytaniem...

    Teraz to niech sobie zamiast mojego lacza podepna 10 neo :P
    Specjalisci od marketingu i tak stwierdza ze firma sie rozwija :D

    Maciej Dylski
    adres: szukaj w naglowku

  • 4. Data: 2007-11-17 00:53:27
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Dylon napisał:
> [...]
    > Teraz zagadka:
    > Czy (i ew. po jakim czasie) w netii wykazali zainteresowanie co sie

    W ogóle nie reagują. Kiedyś też zrobiłem test i łącze leżało 3 doby. Innym
    razem - dwa długie weekendy pod rząd - awaria ze strony Netii - łącze leżało
    kilka razy ponad 5 dób. Nic, żadnego odzewu. Co gorsza skurczybyki same, bez
    konsultacji z klientem zamykają zgłoszenia awarii. Dwuletnią przygodę z
    Nietią jako upstreamem mam już za sobą. Niestety, męczę się jeszcze z
    ichnymi dwoma transmisjami, które padają przynajmniej 2x w tygodniu, ale i
    one pójdą do piachu, bo to są jakieś jaja. Powiem tak - gdybym moim
    osiedlówkom podłączonym na Mikrotikach serwował takie atrakcje, jak nam
    serwuje Netia, to nie miałbym już ani pół klienta.
    Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego się
    dzieje. Do perfekcji opanowali natomiast ściemnianie na temat braku pasma w
    węźle, do którego jesteśmy zapięci.

    Na przeciwległym biegunie leży natomiast najstarsze nasze łącze - do sieci
    POZMAN. Kurde, przez 7 lat stricte awarie policzalne są na palcach jednej
    nogi - pomijam "przygodę" z tepsą, bo to spór polityczny był. Jak coś jest
    niehalo, sami dzwonią po 10 minutach i pytają, co się dzieje. Nauczyliśmy
    się zatem informować noc.man.poznan.pl o naszych pracach, żeby ich dyżurnych
    nie niepokoić niepotrzebnie. Nieliczne przypadki floodów również wyblokowują
    odręcznie, dosłownie w ciągu kilku minut od telefonu.

    --
    TOM

  • 5. Data: 2007-11-17 08:51:50
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Tomasz Śląski pisze:

    > serwował takie atrakcje, jak nam serwuje Netia, to nie miałbym już ani
    > pół klienta.
    > Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego

    do mnie GTS dzwoni. formalnie po 15 minutach od padu sesji bgp, ale
    ostatnie im to zajęło 20 minut. Stwierdzam, że jednak w normie. Inna
    sprawa, że była 3.40 :) ale sam się zdeklarowałem, że chce mieć info
    całą dobę. No cóż. Obejrzałem sobie jak wygląda moja serwerownia nocą ;)

    co do braku pasma na węźle to właśnie to przerabiam. podpisałem aneks i
    dopiero po podpisaniu sie okazało, że będzie upgrade węzła "do
    tygodnia". A potem spadł śnieg ... Podobna sprawa z klientami
    indywidualnymi - skończyłem kablować nowy blok i też spadł śnieg - tyle,
    że ja nie mogłem sobie pozwolić na to, żeby powiedzieć Klientom, że
    przyjdziemy dokończyć radio na wiosnę ... i chłopaki robili na dachu w
    padającej i marznącej mżawce ...

    Wojtek

  • 6. Data: 2007-11-17 11:11:34
    Od: wer <b...@n...pl>

    crazy bejbi pisze:

> [...]
    > sprawa, że była 3.40 :) ale sam się zdeklarowałem, że chce mieć info
    > całą dobę. No cóż. Obejrzałem sobie jak wygląda moja serwerownia nocą ;)

    Najlepiej wspominam pod tym względem Supermedie. Po minucie od padu
    modemu miałem telefon. Ogólnie do pięciu minut miałem telefon jak coś
    się działo. W tej chwili mam tylko Supermedie w domu, prywatnie, w pracy
    już nie.

    wer

  • 7. Data: 2007-11-17 12:26:29
    Od: Mario <f...@o...no_spam.pl>

    Tomasz Śląski pisze:

    > Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego
    > się dzieje.

    Gwoli scislosci - pracowalem kiedys w GTS'owym NOC'u, zaczalem prace tam
    jakies 3 lata temu i przez dobry rok mojej pracy tam niewiele bylo
    sytuacji, zeby w przypadku padu lacza nie zadzwonic do klienta platinum
    z pytaniem co sie dzieje. Moze wyjatkiem byly jakies globalne awarie
    kiedy lezalo bardzo wiele lacz takich klientow, ale i wtedy w miare
    mozliwosci wszyscy oni byli powiadamiani.

    Pamietam tez dobrze, jak sam nie jeden raz rozmawialem z Panem - rowniez
    pytajac co sie dzieje w przypadku, kiedy Panskie lacze nie dzialalo.

    Byc moze pozniej cos sie zmienilo w tej kwestii, tego nie wiem, ale
    mowiac, ze GTS *nigdy* nie dzwonil z pytaniem czy cos sie nie dzieje z
    laczem w momencie jego padu - to jednak jest pewne naduzycie, moim zdaniem.

    Z pozdrowieniami,
    Mariusz

  • 8. Data: 2007-11-17 12:54:15
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Dylon pisze:
> [...]
    > Teraz zagadka:
    > Czy (i ew. po jakim czasie) w netii wykazali zainteresowanie co sie

    A Atman dzwoni.

    Netia ogolnie mi sie nie spodobala, mialem krotka przygode z tym
    operatorem (jeszcze mam chyba do konca miesiaca) ale ogolnie - nie
    przywyklem do takiego traktowania, ze wszystko laduje w blackhole.
    (wszystko co zwiazane z czyms nietypowym, community, itp. - filtry
    aktualizuja dosc szybko)

  • 9. Data: 2007-11-17 15:23:52
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Mario napisał:

> [...]
    > mowiac, ze GTS *nigdy* nie dzwonil z pytaniem czy cos sie nie dzieje z
    > laczem w momencie jego padu - to jednak jest pewne naduzycie, moim

    Wyprostuję zatem "semantyczne nadużycie" z:

    Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego się
    dzieje.

    na

    Żeby nie było - GTS-Energis też nigdy nie dzwoni zapytać, czy coś niedobrego
    się dzieje.

    --
    TOM

  • 10. Data: 2007-11-17 16:51:21
    Od: Dylon <d...@s...w.naglowku>

    Dylon napisal(a):

    [...]

    Zobaczymy w poniedzialek. Ludzie z Netii czytuja polip-a wiec moze sie
    zainteresuja... :)

    Maciej Dylski
    adres: szukaj w naglowku