    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
    Date: Sat, 17 Nov 2007 09:51:50 +0100

    Tomasz Śląski pisze:

    > serwował takie atrakcje, jak nam serwuje Netia, to nie miałbym już ani
    > pół klienta.
    > Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego

    do mnie GTS dzwoni. formalnie po 15 minutach od padu sesji bgp, ale
    ostatnie im to zajęło 20 minut. Stwierdzam, że jednak w normie. Inna
    sprawa, że była 3.40 :) ale sam się zdeklarowałem, że chce mieć info
    całą dobę. No cóż. Obejrzałem sobie jak wygląda moja serwerownia nocą ;)

    co do braku pasma na węźle to właśnie to przerabiam. podpisałem aneks i
    dopiero po podpisaniu sie okazało, że będzie upgrade węzła "do
    tygodnia". A potem spadł śnieg ... Podobna sprawa z klientami
    indywidualnymi - skończyłem kablować nowy blok i też spadł śnieg - tyle,
    że ja nie mogłem sobie pozwolić na to, żeby powiedzieć Klientom, że
    przyjdziemy dokończyć radio na wiosnę ... i chłopaki robili na dachu w
    padającej i marznącej mżawce ...

    Wojtek