eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[QUIZ]Netia - obsluga klienta...Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
    ipartners.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
    Date: Sat, 17 Nov 2007 01:53:27 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 32
    Message-ID: <fhle29$2a7n$1@news2.ipartners.pl>
    References: <fhkpal$15o$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: tom.kebab.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1195260809 76023 195.225.48.94 (17 Nov 2007 00:53:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Nov 2007 00:53:29 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Personal News Reader v.1.1
    X-Newsreader: Personal News Reader v.1.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:83664
    [ ukryj nagłówki ]

    Użyszkodnik Dylon napisał:
    > Witam.
    >
    > Dzisiaj ok. godz. 13 polozylem sesje bgp z netia.
    > Teraz zagadka:
    > Czy (i ew. po jakim czasie) w netii wykazali zainteresowanie co sie
    > dzieje? :D

    W ogóle nie reagują. Kiedyś też zrobiłem test i łącze leżało 3 doby. Innym
    razem - dwa długie weekendy pod rząd - awaria ze strony Netii - łącze leżało
    kilka razy ponad 5 dób. Nic, żadnego odzewu. Co gorsza skurczybyki same, bez
    konsultacji z klientem zamykają zgłoszenia awarii. Dwuletnią przygodę z
    Nietią jako upstreamem mam już za sobą. Niestety, męczę się jeszcze z
    ichnymi dwoma transmisjami, które padają przynajmniej 2x w tygodniu, ale i
    one pójdą do piachu, bo to są jakieś jaja. Powiem tak - gdybym moim
    osiedlówkom podłączonym na Mikrotikach serwował takie atrakcje, jak nam
    serwuje Netia, to nie miałbym już ani pół klienta.
    Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego się
    dzieje. Do perfekcji opanowali natomiast ściemnianie na temat braku pasma w
    węźle, do którego jesteśmy zapięci.

    Na przeciwległym biegunie leży natomiast najstarsze nasze łącze - do sieci
    POZMAN. Kurde, przez 7 lat stricte awarie policzalne są na palcach jednej
    nogi - pomijam "przygodę" z tepsą, bo to spór polityczny był. Jak coś jest
    niehalo, sami dzwonią po 10 minutach i pytają, co się dzieje. Nauczyliśmy
    się zatem informować noc.man.poznan.pl o naszych pracach, żeby ich dyżurnych
    nie niepokoić niepotrzebnie. Nieliczne przypadki floodów również wyblokowują
    odręcznie, dosłownie w ciągu kilku minut od telefonu.

    --
    TOM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: