  • Data: 2011-02-19 13:40:52
    Temat: Pytanie projektowe, przetwarzanie raportow
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mini silnik do wykonywania raportow.
    Jakis prosty naglowek z kilku danych, jakas kwerenda (tabelka).
    Formatowane wylacznie automatycznie, zadnego projektowania GUI.
    Wyjscie tego na kilka mediów:
    XHTML
    PDF
    Clipboard dla Excella
    itd

    Zaprojektowany obiektowo. Dokladnie to Java, ale nie pytam o elementy
    jezykowe, obszerne fragmenty tej filozofii w przyszlosci do powtorzenia
    w C++.

    Czy lepiej jest patrzec, co do tych wymiennych postaci wynikowych:
    a)
    jedno Engine wywoluje -> wymienny OutputWriter (Xhml, Pdf, Clipboard,
    CVS itd)

    czy
    b)
    XhtlmEngine, PdfEngine itd : dziedziczy z AbstractEngine
    ktory jest zasilany jakims rodzajem
    DataProvider'a gdzie jest wiekszosc logiki oprocz formatowania

    Z góry uprzedzam, nie interesuje mnie gotowy silnik do raportow. Z
    fizycznymi operacjami mam dopracowane.