  • 1. Data: 2010-02-23 23:34:28
    Temat: Gdzie w Krakowie D90 + 18-105?
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Po dłuższym namyśle zdecydowałem się kupić d90 + 18-105. Gdzie w Krakowie
    można by to dostać oprócz super-hiper-marketów? Kojarzę Mixelektronix na
    Kalwaryjskiej (i kilku innych miejscach) i poza tym nie mogę umiejscowić
    żadnego sklepu foto. Jak to galerie robią pustkę w głowie

    JaromirD

  • 2. Data: 2010-02-23 23:59:54
    Temat: Re: Gdzie w Krakowie D90 + 18-105?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kalwaryjskiej (i kilku innych miejscach) i poza tym nie mogę umiejscowić
    > żadnego sklepu foto. Jak to galerie robią pustkę w głowie

    Foto Plus na Studenckiej 6 albo Fotopanorama na Sławkowskiej.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-24 18:36:08
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Santana wrote:

    > Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Foto Plus na Studenckiej 6 albo Fotopanorama na Sławkowskiej.
    > Pozdrawiam

    Dzięki. Zalazłem i kupiłem.

    JaromirD

  • 4. Data: 2010-02-24 20:13:54