    From: "Tomek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Pytanie o Nikon D3100
    Date: Fri, 27 Apr 2012 20:25:24 +0200

    Witam,
    Mam 3 pytania:
    1. Czy realne korzyści jakie płyną dla tego modelu w stosunku do
    wcześniejszego Nikon D3000 uzasadniają sens zakupu D3100? Co byście radzili?
    Do tej pory używałem kompaktów, chodzi mi o kwestię zdjęć seryjnych i w
    słabym oświetleniu- moje kompakty nie mają opcji, wymiękają (lub szumią).
    Na jedno wychodzi.
    2. Jaka jest skala ustawień rozdzielczości
    (od najmniejszej, do największej 14,2 Mpx).
    Jak to jest z tymi mnieszymi rozdzielczościami,
    gdy pełan nie jest mi potrzebna??
    3. Czy są opcje ustawienia stopnia kompresji zapisu (kosztem jakości)?

    Podz.
    Tomek.