  • Data: 2009-08-11 07:00:54
    Temat: Pytanie do użytkowników drukarki OKI MICROLINE 321 Elite
    Od: Rex <w...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jakiś czas temu kupiłem używaną drukarkę igłową jak w temacie. Drukarka
    była na pewno sprawna (sprzedający przy mnie wydrukował stronę testową).

    Dzisiaj drukarkę chciałem zacząć używać i widzę, że część głowicy w
    której osadzone są igły szoruje po wałku. Głowica zaczyna dotykać wałka
    w odległości 1/4 licząc od lewej strony wałka. Przyglądam się temu i
    kurcze nie mam pojęcia o co chodzi... Przecież pręt po którym przesuwa
    się głowica i wałek osadzone są na stałe, więc teoretycznie nie ma
    możliwości regulowania odległości głowicy od wałka.
    Jedyne co można zrobić to "drążek" na głowicy, który reguluje "Head Gap"
    ustawić na maksa - tzn. na 3, ale cały czas tak jest ustawiony (jak
    zrobię na 1 to jest jeszcze gorzej).

    Nie mam pojęcia co jest grane. W jaki sposób "odsunąć" głowicę od wałka.

    Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł?

    --
    Pozdrawiam,
    Rex