  • 21. Data: 2011-11-02 18:14:24
    Temat: Re: Pytanie blondynki o pierwszy samochód...
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Pszemol wrote:

    > Pomyśl o tym, że dla sprzedawcy nowych aut taka naprawa
    > starszego auta na gwarancji może poskutkować tym, że klient
    > "powącha" nowe auto przez 2-3 dni i już mu się do starego
    > nie będzie chciało wracać - być może stanie się potencjalnym
    > klientem i kupi nowe :-)

    Zapomniales o tym, ze w Polsce sredni wiek auta wynosi 15 lat, ceny
    nowych samochodow sa podobne do reszty europy, 2x wyzsze niz z USA, a
    nasza sila nabywcza to 60% sredniej europejskiej.

    > To samo dotyczy ubezpieczycieli którzy oferują auto z wypozyczalni
    > na czas naprawy szkody u blacharza. Nie mówi mi że tego też nie macie?

    Ubezpieczyciel raczej sam z siebie nie zaproponuje.
    Albo zaproponuje warsztat (ktory pozniej rozliczy sie z
    ubezpieczycielem), albo musimy wynajas auto osobiscie i przedstawic
    ubezpieczycielowi fakture za to. Potem trzeba postraszyc sadem i
    zazwyczaj oddaja kase. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 22. Data: 2011-11-11 14:09:37
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-10-27 14:20, WOJO pisze:

    > Zdecyduj się czy jesteś Justyn czy Justyna ? :)
    > WOJO

    co to ma do rzeczy WOJO?
    --
    F'pockokah az przytópęm