  • 1. Data: 2012-11-23 01:09:04
    Temat: Pytania o prezentacje numeru (CLIR) - zmiana na inny numer
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    Jak ukryc swoj numer - wiadomo. Mozna na stale ukryc swoje ID lub
    stosowac krotkie kody (np. #31#numertelefonu)

    Ale mam pytanie, czy mozna zrobic w ten sposob, by dzwoniac z jakiegos
    numeru przedstawic sie innym numerem?

    Mam dwa numery telefonow: jeden glowny w T-mobile (posluguje sie tym
    numerem od blisko 15tu lat i wszyscy znajomi go znaja) , a drugi
    dodatkowy - od niedawna w sieci VirginMobile (aby taniej dzwonic m.in.
    do Play'a).

    Chcialbym jednak zawsze przedstawiac sie swoim glownym numerem - rowniez
    dzwoniac z karty VirginMobile (tak by jak ktos chcial do mnie oddzwonic,
    to zawsze by dzwonil na moj telefon z Tmobile).
    Czyli telefon z VirginMobile musialby sie przedstawiac jako numer z Tmobile.

    Da sie tak?

  • 2. Data: 2012-11-23 03:52:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 23 Nov 2012 01:09:04 +0100, AL wrote:
    > Da sie tak?

    IMO lącząc się ,,abonencko'' -- nie.

    --
    Michał