  • 21. Data: 2010-09-21 10:29:29
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > tylko dodaj, ze to dotyczy Ciebie a nie calej chmary ludzi jezdzacych
    > francuzami.

    Nie byłem jedyny z identycznymi problemami w takich samych samochodach.

    > Ja np. w zyciu nie kupilbym Kia Ceed - takie jakies niespecjalne i *ponoć*
    > kiepsko wykonane

    Kłamstwo.
    Wykonany na tyle dobrze, że oglądając następne auta podobnej klasy,
    zastanawiam się dlaczego ich producenci tak bardzo oszczędzają.

    >, dodatkowo oszukuja na silnikach ;)

    W jaki sposób?

  • 22. Data: 2010-09-21 10:41:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 09:54:03 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

    > To żarcik?

    Czemu? Prawdę pisze. Po przejażdżce Golfem już nie będzie chciał innego
    auta niż Meganka albo Pug.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-09-21 11:11:35
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 20 Wrz, 22:59, "em.er" <e...@N...gazeta.pl> wrote:

    > 1,5dci 85 KM.

    Mam ten motor w firmowym Kangoo, dwuletnim, 24 k km na liczniku
    Pracuje jak kosiarka, mocy zero, 2500 - 3000 rpm zeby jechal jak
    samochod normalny, spalanie 6,0 - 6,5.
    Porażka do potęgi n+1.
    Nie wiem jak pracuje HDI, nie wiem tez jak 1,5 dCi w Megane bo pewnie
    w Kangoo (mimo ze to Kangoo czysto osobowe, 5 osob, bez kratki,
    klimka) inna skrzynia jest. Ale sam dzwiek silnika w moim aucie oraz
    to co oferuje to po prostu straszne.
    Jeździłem takim Kangoo (poprzedni model) i nie mam nic do jego dźwięku.
    Przeciwnie -jak na diesla to pracuje całkiem ładnie i cicho. Osiągi tego
    Kangoo nie powalały - zwłaszcza na trasie ale też tragedi nie było.
    Porównując to Fabi 1.4 benz 85 KM to Kangoo szedł jak burza.

  • 24. Data: 2010-09-21 12:30:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Massai

    > STI to męskie auto? Raczej dla mientkich fajansiarzy-szczeniaków, co to
    > sobie lubią poryczeć na ulicy.

    Żeby poryczeć to starczy tłumik za 100 zł z Allegro.

    > 90% właścicieli tych samochodów nie ma umiejętności żeby wykorzystać
    > choćby ułamek możliwości tego samochodu. Tacy szpanerzy, co to sobie
    > rykną na światłach i zostawią z tyłu "kapeluszy" w thaliach.
    > Co widzę taką imprezę, to warcy rycy cescy.

    Ciekawe na jakiej podstawie oceniasz ich umiejętności.

    > A jak człowiek umie jeździć, to nie gania po ulicach.

    A po czym? Po 1,5 toru który mamy w Polsce?

    > Ja tam jeździć
    > rajdowo nie umiem, ale jak pobujałem się 2-3h po bemowie, to do domu
    > wracałem 40-50 km/h. Nie chciało mi się szybciej. Zresztą - wszyscy tak
    > jechali, niczym stado emerytów ;-)

    To takie samo snobowanie się jak bezsensowne palenie gumy pod światłami.

    > Ot, utarło się - niebieskie auto, złote felgi i bulgocze - superfura.
    > Szpan.
    > W dodatku brzydkie i nieforemne.

    Brzydkie, tandetne, ale dobrze jeździ. Nikt nie każe wybierać akurat
    niebiesko-srebrnego.

    > Postaw obok siebie np. GTR-a i STI. Owszem GTR kosztuje trochę więcej,
    > ale to nie aż taka przepaść. I przynajmniej wygląda jak trzeba - jakby
    > miał zjeść to STI na śniadanie.

    GTR nie kosztuje "trochę więcej" tylko dwukrotnie więcej i to JEST
    przepaść. Nie sposób porównywać te auta.

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-09-21 14:15:30
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 21 Wrz, 11:11, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
> [...]
    > Kangoo nie powalały - zwłaszcza na trasie ale też tragedi nie było.
    > Porównując to Fabi 1.4 benz 85 KM to Kangoo szedł jak burza.

    Tak tylko poprzedni model byl o wiele lzejszy. Ja mialem Kangoo 1 z
    1,4benz 75KM i wg mnie ten stary szedl jak burza w porownaniu z obecym
    Kangoo 2 1,5dci.

  • 26. Data: 2010-09-21 14:21:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]

    >w Kangoo (mimo ze to Kangoo czysto osobowe, 5 osob, bez kratki,
    >klimka) inna skrzynia jest. Ale sam dzwiek silnika w moim aucie oraz

    Mam ten silnik w Modusie (który waży około 1200 kg) - pracuje cicho, nawet
    bardzo cicho. Dzwięk silnika jest "miękki" - przyjemny dla ucha. Średnie
    spalanie na dojazdach do pracy (dojaz do Warszawy - 20 km i póżniej 15 km w
    Warszawie) - 5.5 - 5.8 l/100km. Na tej samej trasie w Grand Scenicu 1.9 dCi
    mam średnią 7 - 7.5.
    Modus z tym silnikiem rakietą nie jest, ale przynajmniej dla mnie jest
    przyzwoicie - jedzie dobrze już od 2000 rpm.

    Pzdr
    TG

  • 27. Data: 2010-09-21 14:29:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Nie byłem jedyny z identycznymi problemami w takich samych samochodach.

    i cala masa uzytkownikow zadowolonych z drugiej strony

    > Kłamstwo.
    > Wykonany na tyle dobrze, że oglądając następne auta podobnej klasy,
    > zastanawiam się dlaczego ich producenci tak bardzo oszczędzają.

    ja tam w niczym nie zauwazylem tej 'klasy' w ceedzie - moze nam
    wyjasnisz te roznice (na przykladach)?

    > W jaki sposób?

    no sam tu podnosiles lament

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 28. Data: 2010-09-21 14:34:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > i cala masa uzytkownikow zadowolonych z drugiej strony

    Nie znam.
    Wszyscy który poznałem i mieli podobne auto do mojego, zaliczyli z nim spore
    kłopoty.

    > ja tam w niczym nie zauwazylem tej 'klasy' w ceedzie - moze nam wyjasnisz
    > te roznice (na przykladach)?

    To Ty mówiłeś że jest źle wykonany.
    Można spokojnie założyć, że nawet go nie widziałeś, bo byś bzdur nie gadał.
    Więc pochwal się, co tak na pierwszy rzut oka wygląda na źle wykonane?

    > no sam tu podnosiles lament

    Aaaa, o turbinę chodzi - fakt, zagranie bardzo czyste.
    Myślałem że coś jeszcze nabroili.

  • 29. Data: 2010-09-21 14:43:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Nie znam.
    > Wszyscy który poznałem i mieli podobne auto do mojego, zaliczyli z nim
    > spore kłopoty.

    no to wg Twojej relacji faktow, Renault juz powinno dawno splajtowac - a
    do modelu Megane sprzedajacy powinni doplacac.

    > To Ty mówiłeś że jest źle wykonany.
    > Można spokojnie założyć, że nawet go nie widziałeś, bo byś bzdur nie gadał.

    no widzialem, siedzialem, jechalem - co wiecej mozna zrobic, bo kupic
    bym nie kupil.

    > Więc pochwal się, co tak na pierwszy rzut oka wygląda na źle wykonane?

    ja oceniam to co widze i napisalem, ze w niczym nie widze tej
    wyjatkowosci, o ktorej tak piejesz - dlatego chcialem, bys wytknol na
    przykladzie konkretny model i co w nim nie tak - ja juz sobie sam sprawdze.

    Na pocieszenie powiem, ze Twoja postawa nie jest odosobniona i jest to
    domena osob bardzo emocjonalnie przywiazujacych sie do swojego auta -
    taki charakter czlowieka ;).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2010-09-21 14:46:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@p...pl>

    W dniu 10-09-21 10:13, AL pisze:

    > bo Golf ma byc piekny w swojej prostocie ;)

    Taa, cztery koła, kierownica i dopłata za cokolwiek ponad to. ;)

    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław; GG:291246; skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90