    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 21 Sep 2010 10:30:37 GMT

    begin Massai

    > STI to męskie auto? Raczej dla mientkich fajansiarzy-szczeniaków, co to
    > sobie lubią poryczeć na ulicy.

    Żeby poryczeć to starczy tłumik za 100 zł z Allegro.

    > 90% właścicieli tych samochodów nie ma umiejętności żeby wykorzystać
    > choćby ułamek możliwości tego samochodu. Tacy szpanerzy, co to sobie
    > rykną na światłach i zostawią z tyłu "kapeluszy" w thaliach.
    > Co widzę taką imprezę, to warcy rycy cescy.

    Ciekawe na jakiej podstawie oceniasz ich umiejętności.

    > A jak człowiek umie jeździć, to nie gania po ulicach.

    A po czym? Po 1,5 toru który mamy w Polsce?

    > Ja tam jeździć
    > rajdowo nie umiem, ale jak pobujałem się 2-3h po bemowie, to do domu
    > wracałem 40-50 km/h. Nie chciało mi się szybciej. Zresztą - wszyscy tak
    > jechali, niczym stado emerytów ;-)

    To takie samo snobowanie się jak bezsensowne palenie gumy pod światłami.

    > Ot, utarło się - niebieskie auto, złote felgi i bulgocze - superfura.
    > Szpan.
    > W dodatku brzydkie i nieforemne.

    Brzydkie, tandetne, ale dobrze jeździ. Nikt nie każe wybierać akurat
    niebiesko-srebrnego.

    > Postaw obok siebie np. GTR-a i STI. Owszem GTR kosztuje trochę więcej,
    > ale to nie aż taka przepaść. I przynajmniej wygląda jak trzeba - jakby
    > miał zjeść to STI na śniadanie.

    GTR nie kosztuje "trochę więcej" tylko dwukrotnie więcej i to JEST
    przepaść. Nie sposób porównywać te auta.

    --
    ignorance is bliss