    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Date: Tue, 21 Sep 2010 11:11:35 +0200

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:83bc1f18-ff2a-4f53-8ed8-5c06964182b3@e20g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 20 Wrz, 22:59, "em.er" <e...@N...gazeta.pl> wrote:

    > 1,5dci 85 KM.

    Mam ten motor w firmowym Kangoo, dwuletnim, 24 k km na liczniku
    Pracuje jak kosiarka, mocy zero, 2500 - 3000 rpm zeby jechal jak
    samochod normalny, spalanie 6,0 - 6,5.
    Porażka do potęgi n+1.
    Nie wiem jak pracuje HDI, nie wiem tez jak 1,5 dCi w Megane bo pewnie
    w Kangoo (mimo ze to Kangoo czysto osobowe, 5 osob, bez kratki,
    klimka) inna skrzynia jest. Ale sam dzwiek silnika w moim aucie oraz
    to co oferuje to po prostu straszne.
    Jeździłem takim Kangoo (poprzedni model) i nie mam nic do jego dźwięku.
    Przeciwnie -jak na diesla to pracuje całkiem ładnie i cicho. Osiągi tego
    Kangoo nie powalały - zwłaszcza na trasie ale też tragedi nie było.
    Porównując to Fabi 1.4 benz 85 KM to Kangoo szedł jak burza.