  • 91. Data: 2010-09-22 18:51:51
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-22 16:57, Mikołaj Tutak pisze:

    > Poproszę.
    >
    > 1. KIA należy do Hyundaia i zaplecze badawczo projektowe w znacznej
    > części maja wspólne.
    >
    > 2. Iloletnie doświadczenia są potrzebne do zbudowania *współczesnego*
    > samochodu? Myślisz, że doświadczenia Fiata z lat dwudziestych XX wieku
    > maja jakiś wpływ na konstrukcje współczesne?

    Widząc te popsute radiowozy na skrzyżowaniach, śmiem twierdzić, że może
    jakieś mieć.

    A.

  • 92. Data: 2010-09-22 18:57:05
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Widząc te popsute radiowozy na skrzyżowaniach, śmiem twierdzić, że może
    > jakieś mieć.

    No tak, bo fiat słynie z niezawodoności i odporności na korozję :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 93. Data: 2010-09-22 19:20:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    W dniu 10-09-22 18:57, kml pisze:
    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, bo fiat słynie z niezawodoności i odporności na korozję :)

    Z tą korozją w Fiatach, to ja bym był ostrożny. Nie licząc Uno, oczywiście.

    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław; GG:291246; skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

  • 94. Data: 2010-09-22 19:37:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > W dniu 10-09-22 18:57, kml pisze:
    (...)

    > Z tą korozją w Fiatach, to ja bym był ostrożny. Nie licząc Uno, oczywiście.

    Zgadza się - nie odstają od konkurencji w tej materii. Z Uno (mimo
    braku ocynku) też było różnie - jedne rdzewiały jeszcze na deskach
    kreślarskich, inne potrafią do dziś być w całkiem dobrym stanie :)

  • 95. Data: 2010-09-22 20:22:02
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie zgodzę się - jeśli już cytuje bez zmian zawartości, to robi to tak,
    > że nijak z tego nie można wyciągnąć wniosków co przedpiśca miał na
    > myśli/napisał.

    OK. Po prostu nie chciałem pisać że to zwykły manipulant i pieniacz.

  • 96. Data: 2010-09-22 21:05:09
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Cavallino ty jakiś ograniczony psychicznie jesteś czy co?
    Mam ci pokazać co mi komputer pokazuje żebyś uwierzył, czy po poprostu
    dowartościowujesz się obrażając innych.
    Jak uważasz że 1.5 dci to jakiś pierdzik to pier.. byka w ścianę.
    Pewnie brak techniki nadrabiasz rozmiarem!
    SP

  • 97. Data: 2010-09-22 22:38:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Cavallino ty jakiś ograniczony psychicznie jesteś czy co?

    Ja kitów ludziom nie wciskam, więc jeśli ktoś to nie ja.

    > Mam ci pokazać co mi komputer pokazuje żebyś uwierzył

    A co tu komputer zmieni?
    Jeśli samochód pali Ci średnio poniżej 5l, to albo nie masz zielonego
    pojęcia co to jest średnio, albo co to jest ciężka noga.
    Jest oczywiście jeszcze opcja, że to tylko trasa z górki, tylko zapomniałeś
    tego napisać.

    >, czy po poprostu dowartościowujesz się obrażając innych.

    Obraża Cię jak ktoś nie wierzy w to co piszesz?
    No to tak jak napisałeś, jesteś ograniczony i to konkretnie.

    > Jak uważasz że 1.5 dci to jakiś pierdzik

    Nie uważam, tylko wiem.
    I to 105 konny, w dużo lżejszej kaście niż Twoja.

    > Pewnie brak techniki nadrabiasz rozmiarem!

    PLONK WARNING

    Popyskować to sobie synku możesz własnemu tatusiowi, najwyżej ci dupsko
    paskiem skroi.

  • 98. Data: 2010-09-22 23:13:16
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > Jak uważasz że 1.5 dci to jakiś pierdzik to pier.. byka w ścianę.
    > Pewnie brak techniki nadrabiasz rozmiarem!

    Ja tam nie wiem może za dużo, ale jeszcze nie miałem samochodu, który
    średnio palił by mi mniej niż 5/100. Nawet Meriva 1.3 CDTi nie potrafiła się
    w tej wartości zamknąć.

    Jurand.

  • 99. Data: 2010-09-22 23:33:12
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ja tam nie wiem może za dużo, ale jeszcze nie miałem samochodu, który
    > średnio palił by mi mniej niż 5/100. Nawet Meriva 1.3 CDTi nie potrafiła

    Aż polazłem sprawdzić co komp pokazuje po conajmniej ok. 2 tys km. Pokazuje
    6,1/100. Kierowcy pół na pół jedna z nogą za lekką i drugi z dosyć ciężką.
    Ok. 80% przebiegu to niekorkowe jazdy po przedmieściach DC z czego połowa to
    dwupasmówką z prędkością pewnie poniżej 90 km/h.

    Megane II Kombi 1.5 dci 105 KM. Po dwóch latach dalej się niespecjalnie
    sypie. Jakaś poduszka pod silnikiem była wymieniana ostatnio.

  • 100. Data: 2010-09-22 23:37:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:

    > Aż polazłem sprawdzić co komp pokazuje po conajmniej ok. 2 tys km.
    > Pokazuje 6,1/100.

    I to się dokładnie zgadza z moimi obserwacjami zarówno w Megane z tym
    konkretnym silnikiem, jak i w innych autach o podobnym silniku i masie.
    Litr mniej - to się nie da przy cięższej nodze.