  • 51. Data: 2019-10-30 22:39:04
    Temat: Re: Pudło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 21:24:10 +0000, mk4 napisał(a):

> [...]
    > jechać (czyli nie ma korka). Może na tych co mają 50 tak jest - albo
    > blisko tego. Choć w normalnych niekorkowych warunkach dałbym tam ze
    > jednak przy 70 się niekoniecznie zwykle wyprzedza - raczej się jedzie.
    > No i to mówimy o 70 na GPS nie na liczniku.
    >
    > Jest sporo dróg z podniesioną prędkością - do 60 czy 70. No i tutaj
    > raczej jeździ się 85-100 (jedziesz wtedy w tłumie). Ale na tych drogach
    > z kolei zazwyczaj nie ma przejść bez świateł.
    >
    > Wbrew tego co zakrzykną niektórzy - ta jazda jest zupełnie płynna i
    > spokojna. Nie skacze ci ciśnienie. Nie ma powodów do niepokoju.

    "wszyscy tyle jada" :-)

    > Ale może to jest specyfika stolicy, gdzie jednak drogi są szersze i
    > jakoś uporządkowane. Ostatnio bylem w stolicy Dolnego Ślaska i tam to w
    > mojej ocenie jest dramat. Jeździ się po prostu nieprzyjemnie z poczuciem
    > stłoczenia. Podsumowując - to przyjemniej w Warszawie się stoi w korku
    > (który toczy się z przerwami może ze 20 km/h) niż tam jedzie...

    A ktoredy jechales?
    Bo jak pamietam dawniej niektore arterie stolicy ... to sie
    zastanawialem "u was policji nie ma?" :-)

    We wrocku tez prawie nie ma, kilka takich "arterii" mamy, pasy chyba
    tak samo szerokie, wiec gdzie ta szerokosc ?
    W trzecim, czwartym pasie ?

    Natomiast ostatnio we wrocku to narzekam na czerwona fale - jakos tak
    sie czasem dzieje, ze co chwila czerwone ... no i korki w szczycie
    wsciekle ...

    J.

  • 52. Data: 2019-10-30 23:11:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-30 10:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Typowy syndrom - zapierdalał 130 po miescie a teraz robi z siebie ofiare.
    > Jezdze duzo, czesto niezgodnie z przepisami ale jeszcze mi sie 130 na
    > ograniczeniu do 50 jakos nie zdarzyło... Wniosek z tego taki ze to sie
    > przypadkowo jednak nie dzieje.
    >
    > Wniosek - tempy bezmozg co dopiero teraz zrozumiał konsekwencje swoich
    > czynów.
    >
    > Moze rzeczywiście nalezałoby na kursach pokazywac przez godzine filmy jak
    > łatwo moze dojsc do wypadku i jakie sa potem tego konsekwencje...?

    Ale pierdoły

  • 53. Data: 2019-10-30 23:16:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-30 19:27, Kviat wrote:

    > Niechcący rażąco naruszył przepisy. On w ogóle nie chciał zapierdalać,
    > samo tak jakoś głupi wyszło.

    > A dużo więcej przegrywa. Jak ktoś gra w lotto, to prawdopodobieństwo
    > przegranej jest bardzo duże. Koleś zagrał i przegrał.
    > Prawdopodobieństwo, że wygra i nikogo nie zabije było bardzo małe. Jak
    > to w lotto.

    Nie udało Ci się zrozumieć posta?

  • 54. Data: 2019-10-30 23:22:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-30 22:15, J.F. wrote:

    > 70 to jest "normalnie". Chwila zagapienia i zrobi sie 90 :-P

    Kuce

  • 55. Data: 2019-10-30 23:24:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-30 22:24, mk4 wrote:

> [...]
    > jest. W rzeczywistości jest zamaskowaną gownouliczką - która stwarza
    > pozory, że jest względnie bezpieczna. No a nie jest. Ta ulica to
    > ewidentna abominacja i błąd. Takie coś po prostu nie powinno istnieć.
    > Zapewne tacy roszczeniowi pajace jak ci, którzy postulują niektóre
    > zmiany są autorami tego rozwiązania - i zasadniczo to oni ponoszą
    > moralna odpowiedzialność za wypadki tam. Bo zrobili coś co z natury
    > rzeczy te wypadki prowokuje.
    >
    > Ale tak to jest jak się myśli życzeniowo, że zrobimy coś (zamiast
    > dobrze) po czym damy listę przepisów (nakazów/zakazów) i będzie dobrze.

    Dokładnie. Tu jest problem organizacji ruchu a nie tego, że komuś się
    nóżka podwinęła

  • 56. Data: 2019-10-30 23:29:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nigdy nie mów nigdy. Chyba że nie masz PJ ani samochodu. A tak przy okazji. Co się
    tak usrywasz z tymi pieszymi? Jakas Twoja rodzina czy co? Znasz jakiś logiczny powód
    dla ktorego należy przepuszczac pieszych na przejsciach? Stanie im się coś jak
    poczekają nawet minutę? Dzisiaj na skrzyżowaniu czekałem ze dwie minuty na zielone
    swiatlo zeby przejechac hulajnoga na drugą stronę. Nic mi się nie stalo ze czekałem.
    Zadnej ujmy na honorze nie doswiadczylem.

  • 57. Data: 2019-10-31 06:21:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 22:15, J.F. pisze:

    > Ale chodnika nie wymieniles, a moze tam pieszy wlasnie wchodzi i
    > wejdzie Ci przed maske :-P

    Masz mnie. A teraz - jaka jest odpowiedz na twoje poniekąd podchwytliwe
    pytanie?

    > A u mnie na odwrot :-P

    To nie zapierdalaj, albo ustaw +20.

    > A o czym ? On stawia zarzuty i nie musi o nich z toba dyskutowac :-P

    Ale wcześniej cię przesłuchuje. Jest okazja do zamienienia paru słów.

    > Ile to ostatnio wystarczylo - 61/50 ...

    Do postawienia zabójstwa z zamiarem ewentualnym? Z tego co poszukałem
    było to ostatnio po tym jak się deblile ścigali po jeleniej górze. Tam
    nie było +11.

    > 70 to jest "normalnie". Chwila zagapienia i zrobi sie 90 :-P

    Nie "normalnie", a +20. Wiesz już że jedziesz +20 i raczej więcej nie
    chcesz przekroczyć. Naprawdę to dla ciebie problem, żeby nie przekraczać
    niechcący prędkości o 50km/h (czyli dwukrtonie)?

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2019-10-31 06:30:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 22:24, mk4 pisze:

> [...]
    > raczej jeździ się 85-100 (jedziesz wtedy w tłumie). Ale na tych drogach
    > z kolei zazwyczaj nie ma przejść bez świateł.

    Zostawiłem o co pytał przedpisca - ile się jeździ normalnie na
    sokratesa. Więc odpoiedź brzmi 70 - nie wiem gdzie tu koloryzowanie.

> [...]

    > zmiany są autorami tego rozwiązania - i zasadniczo to oni ponoszą
    > moralna odpowiedzialność za wypadki tam. Bo zrobili coś co z natury

    Dlatego ją przebudują i nie będzie się już nikomu myliła z autostradą.
    Choć następony peewnie powie, że co prawda nie jest, ale być powinna,
    więc on i tak będzie zapiedalać. Aż pojawią się progi:(

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2019-10-31 06:57:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 22:00, mk4 pisze:

    > Co to ma do rzeczy? Nie zmienia faktu, że mordować nikogo nie planował i
    > nie chciał. Nie było żadnego zamiaru - nawet najbardziej ewentualnego -
    > czy jak oni to ujmują.

    Zamiar ewentualny, to to, że zdawał sobie sprawę z _potencjalnych_
    skutków i to że się na nie godził. Nie że taki był jego cel. Dlatego to
    się nazwywa ewentualny. Pożyjemy zobaczymy. Ja obstawiam 50/50.

    > Jak wyżej.

    Odnosiłem się do "względnie niskiego prawdopodobienstwa" Rozumiem że
    tajemnica tkwi w slowe względnie - względem czego - strzału w potylicę?

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2019-10-31 10:04:08
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-10-30 o 21:55 +0100, 'TomN' napisał:
    > Shrek w

    > Skoro potrzebujesz - synu kretyna

    Tomaszu Nycz - ogarnij się wreszcie. Domniemywam, żeś dorosły człowiek,
    a zachowujesz się jak pięcioletnie dziecko.

    > szkolenia w zakresie poruszania się po drogach pojazdami
    > samochodowymi, to zapisz sie na kurs PJ.

    Nie zrozumiałeś na co odpowiadasz. Ew. pomylił ci się adresat. To nie
    Shrek ma problem z kierowaniem, tylko Jarek.

    Mateusz