  • 121. Data: 2024-08-06 11:22:34
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 22.07.2024 o 21:43, K pisze:

> [...]
    > przeciwmgielnych do Polski i tak sobie jechalem az mnie zatrzymal
    > mieszany polsko niemiecki patrol. Normalna kulturalna rozmowa i pan
    > polski policjant zaproponowal, ze jak mu powiem w jakiej sytuacji
    > mozna uzywac swiatel przeciwglowych w warunkach normalnej
    > przejrzystosci powietrza to mnie pusci bez mandatu. Pozwolil mi nawet
    > poszukac w internecie, a chodzilo mu dokladnie o zapis:
    >
    > "Na drodze krętej, oznaczonej odpowiednimi znakami drogowymi,
    > kierujący pojazdem może używać przednich świateł przeciwmgłowych od
    > zmierzchu do świtu, również w warunkach normalnej przejrzystości

    Pewnie tylko obecności szkopów zawdzięczasz brak mandatu... ?

  • 122. Data: 2024-08-07 00:33:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.08.2024 o 11:22, Trybun pisze:

    > Nic, proponuję tylko zagrać w totolotka, bo widać że Fortuna Ci sprzyja.

    Tu nie ma żadnego przypadku. Tym rządzi kasa. Jak strajk był to
    pouczali. No ale ostatnio Tusk przyniósł miliard to będą dla niego
    chętnie pracować.

  • 123. Data: 2024-08-07 00:35:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.08.2024 o 11:19, Trybun pisze:

    > Istotnie, te "światła do jazdy dziennej" to jakaś parodia. Dwie diodki
    > świecące gdzieś pod zderzakiem, nóż się otwiera. Natomiast jazda na
    > światłach mijania to dobry pomysł. Przynajmniej mi znacznie to ułatwia
    > orientację na drodze.

    To nie jest do niczego potrzebne. Jak nie widzisz samochodów bez świateł
    to nie nadajesz się do prowadzenia pojazdów.

  • 124. Data: 2024-08-08 14:55:41
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 07.08.2024 o 00:35, io pisze:

    > To nie jest do niczego potrzebne. Jak nie widzisz samochodów bez
    > świateł to nie nadajesz się do prowadzenia pojazdów.

    Dobrze że to nie Ty rządzisz tym krajem.

  • 125. Data: 2024-08-08 14:56:13
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 07.08.2024 o 00:33, io pisze:

    > Tu nie ma żadnego przypadku. Tym rządzi kasa. Jak strajk był to
    > pouczali. No ale ostatnio Tusk przyniósł miliard to będą dla niego
    > chętnie pracować.

    To ile konkretnie miałeś przypadków w ostatnich czasach gdy kulson
    puścił wolno?

  • 126. Data: 2024-08-08 18:21:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 08.08.2024 o 14:55, Trybun pisze:

    > Dobrze że to nie Ty rządzisz tym krajem.

    Kraj nic nie ma do twojej ślepoty.

  • 127. Data: 2024-08-08 18:27:23
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 08.08.2024 o 14:56, Trybun pisze:

    > To ile konkretnie miałeś przypadków w ostatnich czasach gdy kulson
    > puścił wolno?

    Ile musiałbym jeździć by moja osoba była w jakikolwiek sposób
    reprezentatywna. Ty i tak będziesz uważał swoje.

  • 128. Data: 2024-08-08 20:29:13
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 08.08.2024 o 18:21, io pisze:

    > Kraj nic nie ma do twojej ślepoty.

    Protest policjantów był polegający właśnie na dawaniu pouczeń zamiast
    mandatowaniu? Kto go nie widział? Ty czy ja?

  • 129. Data: 2024-08-10 14:01:15
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Kraj nic nie ma do twojej ślepoty.

    Jak widać do twojej partyzantki jednak ma, cichociemny kierowniku który
    uważa że nic nie trzeba robić w sprawie maksymalnego uwidaczniania
    pojazdu na drodze. Wiesz dlaczego na drogach ginie tulu ludzi? już
    odpowiadam, bo nie ma na nich optymalnych warunków, dobra widoczność
    pojazdów jest jednym z nich. Stary przepis, dzisiejsi władcy raczej na
    coś takiego by nie wpadli, dzisiaj chodzi im tylko o trzymanie krótko
    przy ryju wg schematu kierowca na drodze to intruz z którym trzeba
    walczyć. Teraz ty, co ci przeszkadzają światła w aucie że posuwasz się
    aż do zarzucania mi ślepoty?

  • 130. Data: 2024-08-10 14:03:56
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 08.08.2024 o 18:27, io pisze:

    > Ile musiałbym jeździć by moja osoba była w jakikolwiek sposób
    > reprezentatywna. Ty i tak będziesz uważał swoje.

    Jakoś podskórnie czułem że nie odpowiesz wprost.