  • 1. Data: 2010-04-12 12:04:07
    Temat: Przypomnienia - niedasie!
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    Orange od 3 miesięcy przysyła mi przypomnienia o tym że za ileś tam dni
    jest płatność (nieprzeterminowana) i że terminowe wpłacanie pozwoli mi
    uniknąć odsetek.

    Telefony w taryfie biznesowej, płatność ok 300zł za 2 aktywacje, dzwonie
    do Biura Olewania Klienta, w czwartek w ub. tygodniu.

    Pan BOKista przeprasza, rozmawia z technicznym i mówi, że nie powinienem
    dostać więcej.

    Dziś oczywiście DOSTAŁEM.

    Dzwonie do BOK, a pan po jakiejś konsultacji ma dla mnie złą wiadomość,
    w biznesowych włączyli to i NIEDASIE wyłączyć. Może ktoś podpowiedzieć
    co zrobić, oprócz złożenia reklamacji (złożyłem).????

    TL

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100412-0, 2010-04-12
    Przetestowano na: 2010-04-12 14:04:07

  • 2. Data: 2010-04-12 13:12:43
    Temat: Re: Przypomnienia - niedasie!
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "S P 1 Q X L" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > biznesowych włączyli to i NIEDASIE wyłączyć. Może ktoś podpowiedzieć co
    > zrobić, oprócz złożenia reklamacji (złożyłem).????

    Skonfigurować avast, aby nie wysyłał swoich śmieci a następnie opieprzyć
    konsultanta za niewiedzę i złożyć pisemną reklamację.