  • Data: 2015-03-07 12:58:40
    Temat: Przewód pneumatyczny - końcówki.
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Chciałem sobie sprawić klucz pneumatyczny i w razie awarii w trasie mieć
    możliwość podłączenia go do gniazda, którego używa się zwykle do
    przykręcania przewodu do pompowania kół. Auto to ciągnik siodłowy.

    Króciec, który trzeba przykręcić po stronie ciągnika wygląda mniej
    więcej tak:
    http://hydroparts.pl/application/views/userfiles/ima
    ge/czesci/Z%C5%82%C4%85czki/w%C4%85%C5%BC%20OK.JPG

    natomiast typowy przewód 8x12 tak:
    http://images8.fotosik.pl/599/22293d2f3cc425ee.jpg
    z kluczem np: http://imageshack.com/a/img661/3346/pYB4G8.jpg

    Widziałem nawet przewód do pompowania z zarobioną końcówką szybkozłączką
    zamiast tej na wentyl ale typowy cieńki wąż do pompowania kół raczej nie
    'pociągnie' klucza pneumatycznego bo ma za małą średnicę wewnętrzną
    (pewnie 5mm).

    Poszukuję więc albo przewodu (spiralnego) 8x12 długości ok. 15m z
    końcówkami z jednej strony szybkozłączką a z drugiej taką przykręcaną
    jak w tym do pompowania kół, albo może byłbym w stanie przerobić wąż
    8x12 i zamontować mu końcówkę pasującą do gniazda w aucie.

    I tu pojawia się moje pytanie - jak się nazywa ta końcówka od strony
    konia albo gniazdo w koniu? Jakie ma oznaczenie bo nie wiem po czym
    wyszukiwać? Może bym i znalazł gotowy przewód gdybym użył w
    wyszukiwaniu odpowiedniego oznaczenia.

    --
    WildS