    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Przetwornica z kilkoma napięciami wyjściowymi.
    Date: Thu, 27 Jun 2013 15:22:47 +0200

    Witam.
    Mam przetwornicę flyback 24V na 5/15/-15. Na transformatorze z Ferystera
    :) W sumie liczę na radę Romana, ale wrzucam pytanie na grupę, bo może
    sprawa będzie interesująca dla innych. Oczywiście mile widziane rady
    wszystkich znających się na temacie.
    Nie potrzebuję izolacji galwanicznej więc flyback (na UC3843) wybrałem
    aby łatwo uzyskać kilka napięć. Ale denerwuje mnie zbyt duży moim
    zdaniem poziom zakłóceń z przetwornicy obserwowany na części analogowej.
    Jakoś idą po masie bo analogówkę zasilam z +-12 uzyskiwanych z tych
    +-15V na układach 78/79, plus dławiki, kondensatory itp.
    No i mam koncepcję żeby przejść na buck, który zdaje się, daje znacznie
    mniej zakłóceń. Tylko jak to zrobić, żeby uzyskać 3 napięcia 5V/1A,
    15V/200mA, -15V/200mA. Najlepiej z jednej przetwornicy, żeby nie mnożyć
    źródeł zakłóceń. W dodatku żeby to były tanie i dostępne elementy.
    Będę wdzięczny za rady.

    --
    pozdrawiam
    MD