  • 81. Data: 2010-07-13 12:10:35
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-12, Konrad L <p...@o...pl> wrote:

    > przez rok? :) tozto 1/3-1/4 sredniego okresu uzytkowania... ;)

    Ja tam klimatronika używam cały rok i nie wnikam kiedy grzeje, a kiedy
    chłodzi :)

    > bez przesady nie jestem jakis znieczulony :), ale wydaje mi sie ze
    > przynajmniej przy tym silniku takie rzeczy maja w sumie nie za duzy
    > wplyw, moze z racji stosunkowo wysokiego momentu obrotowego?

    To jest zbyt indywidualne odczucie, żeby ktoś Ci powiedział, czy Tobie
    będzie to przeszkadzać.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 82. Data: 2010-07-13 13:02:39
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Adam Szewczak wrote:

    > Eeee tam gadasz, jak u mnie jest 69KM i jest klima.... i jakos
    > jezdzi ;P
    >
    > PZDr
    > Adam

    Licytujemy? 60KM z klimą ;)

  • 83. Data: 2010-07-13 13:30:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czasami nie ma wyjścia.

    Tylko wtedy trzeba przyznac "ledwo sie tocze, ale nie mam wyjscia" zamiast
    "daje rade bez najmniejszego problemu i konwoje TIRow lykam pod gorke".

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 84. Data: 2010-07-13 13:34:39
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Wiadomo nie od dzisiaj - "opony dębica - zakręt i kaplica".

    ROTFL:)
    swietne haselko:) latalem na debicach i potwierdzam co irokez pisal.
    piszczy jak wsciekle a jeszcze bardziej wsciekle sie konczy:) jeden zestaw
    wytrzymal sezon (mam ciezkie kopyto ale samochod nieduzy 75km punto i bez
    przesady nie mialem takich opon never ever)
    sir

  • 85. Data: 2010-07-13 13:38:16
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie wiem - u mnie lata klima non stop
    spadku mocy nie ma, tylko nawiewow nie ustawiam na siebie bo zaraz chory
    latam.

    na szybke na nozki na puste miejsce pasazera i gra muzyka

  • 86. Data: 2010-07-13 14:53:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-12, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > A co ma rodzaj skrzyni do ruszania z piskiem opon?

    Ty tak serio?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 87. Data: 2010-07-13 15:09:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 13 Jul 2010 11:02:39 GMT, jahi napisał(a):

    > Licytujemy? 60KM z klimą ;)

    Ja też takiego używam. Włączenie klimy praktycznie w ogóle nie wpływa na
    zachowanie auta :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 88. Data: 2010-07-13 15:59:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-13 00:06, Yogi(n) wrote:

    > Manualna jest w porządku, trzeba tylko opanować jej obsługę - ja
    > najpierw ustawiam na maksa, potem na połowę, a po ok 10-15 miutach na
    > minimum. Czasem przekręcam też drugie pokrętło, czyli kierunek nawiewu -
    > z nóg na twarz i nogi.

    A po co klima na same nogi? To raczej bezsensowne, skoro zimne powietrze
    opada. Nawiew na szybe, to juz owszem. Dmuchac na nogi
    to mozna cieplym powietrzem.

    --

    memento lorem ipsum

  • 89. Data: 2010-07-13 17:18:51
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > A po co klima na same nogi? To raczej bezsensowne, skoro zimne powietrze
    > opada. Nawiew na szybe, to juz owszem. Dmuchac na nogi
    > to mozna cieplym powietrzem.

    Opadac, to ci moze w regularnym pokoju przy ogrzewaniu grawitacyjnym,
    a nie w samochodzie, gdzie dookola jestes otoczony przez okna walace
    podczerwienia, do przestrzeni wokol nog masz zwezenie przy dole deski
    rozdzielczej, a z powietrze z nawiewow wymusza cyrkulacje w zasadzie
    dookola twojej glowy i torsu.
    --
    Olleo

  • 90. Data: 2010-07-13 17:27:39
    Od: AA <...@...pl>

    > nie wiem - u mnie lata klima non stop
    > spadku mocy nie ma,

    No to wylacz klime i sprawdz wzrost mocy :)

    AA