  • 71. Data: 2010-07-13 08:40:11
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Irokez wrote:
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:i1fk02$id$1@news.dialog.net.pl...

    > eetam... miałem opony Dębica Passio. Auto to Meganka z silnikiem 90km.
    > Trzeba było sie starać aby nie ruszyć z piskiem. No i starać żeby nie
    > zabić. Się durny dałem nabrać reklamie jaanie dębica..

    Wiadomo nie od dzisiaj - "opony dębica - zakręt i kaplica".

  • 72. Data: 2010-07-13 08:41:42
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Mam 110 KM i nie czuje najmniejszej roznicy czy klima dziala czy nie,
    > moze jak ktos ponizej zauwazyl, to kwestia tego czy to benzyna czy
    > dizel? To tez ciekawy trop bo teraz dla odmiany sklanialem sie w
    > kierunku benzyny.

    Raczej kwestia rodzaju sprezarki - tloczkowa zdaje sie mniej obciaza,
    niz lopatkowa.
    --
    Olleo

  • 73. Data: 2010-07-13 09:08:36
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 12:53:04 -0700 (PDT), hamberg napisał(a):

    > to chyba auta cos nie czujesz. U mnie przy spokojnym przyspieszaniu
    > albo ruszaniu przy obecnych temperaturach (33oC w cieniu - po
    > wylaczeniu klimy po 20s jest w aucie goraco) juz czuc wyrazna roznice.
    > Oczywiscie jak gwaltownie depne to klima sie wylacza na czas
    > przyspieszenia i auto odzyskuje wigor. Pisze o 2.4JTD

    Ja też mam 2.4 JTD (w wersji 150 KM) - być może jakaś tam *minimalna*
    różnica jest, ale tak słabo wyczuwalna, że IMO staje się pomijalna. Nie
    masz czegoś spartolonego?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 74. Data: 2010-07-13 09:12:51
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > kombi tez bezyna i tez dynamiczna jazda (wiesz jak jedzilismy na zlocie
    > :-) ) silnik 1.2 TCE wiec moc w okolicach 101/106KM 9zaleznie od buta) i
    > tam nawet nie czuc momentu wlaczenia sie klimy tylko klikniecie a podczas
    > jazdy nie czuc spadku mocy. Zreszta na zlocie miales przyklad, choc Ty nie
    > masz CB, jak nieumiejetne obchodzenie sie z autem powoduje narzekanie ze
    > brakuje mocy - octavka zlotowa miala problemy z wyprzedzaniem tam gdzie ja
    > czy nawet stara fela szla jak burza, wiec nie zrzucajmy wszystkiego na

    nie chodzi o umiejętności bo jak depnę do 5k obrótów to moj 2.0l benzyna
    idzie jak burza
    ale bez klimy zbiera sie juz od 3k obrotów

  • 75. Data: 2010-07-13 09:16:30
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Nie, ale wiekszosc klimatronikow (i czesc manualnych) ma funkcje
    wylaczania sprezarki przy gazie w podloge.
    --

    i to jest dobre rozwiązanie, którego brakowało
    w autach, które posiadam

    pozdrawiam

  • 76. Data: 2010-07-13 09:17:31
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Tez potwierdzam, jezdzilem kiedys takim, i kolosalna roznica, z tego co
    > widze to moze problem wlasnie scortow? :)

    w eskorcie 1.8 115ps
    rowniez ogromna
    szacuje nawet spadek mocy byl o 50%
    po prostu jechac sienie dalo, w zasadzie nie uzywalem klimy

    bo w korkach i tak nie dawala rady

  • 77. Data: 2010-07-13 09:20:12
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Amir napisał:

    > nie chodzi o umiejętności bo jak depnę do 5k obrótów to moj 2.0l benzyna
    > idzie jak burza
    > ale bez klimy zbiera sie juz od 3k obrotów
    Pewnie masz racje, ja tam nie narzekam na jazde z klima choc zawsze mocy malo jesli
    ktos kocha auta :-)
    Chodzi, bo jesli ktos jedzie nowa octavka (diesel) i ma problem zeby zebrac tylek i
    wyprzedzic auto
    jadace przed nia a inni to robia jakos bezstresowo. Wyprzedzajac przy tym i octavke i
    klienta przed
    nim jadacego jednoczesnie to chyba o czym swiadczy. Pomijam fakt, ze to starsze i
    slabsze auta od
    octavki :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 78. Data: 2010-07-13 09:25:39
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > w eskorcie 1.8 115ps
    > rowniez ogromna
    > szacuje nawet spadek mocy byl o 50%
    > po prostu  jechac sienie dalo, w zasadzie  nie uzywalem klimy

    Te 10-15KM (przy starej sprezarce z duzymi oporami) przy niskich
    obrotach faktycznie moze zabierac blisko 50% mocy ;)
    --
    Olleo

  • 79. Data: 2010-07-13 09:27:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-13 09:25, Olleo pisze:

    > Te 10-15KM (przy starej sprezarce z duzymi oporami) przy niskich
    > obrotach faktycznie moze zabierac blisko 50% mocy ;)

    Jak się sprężarka zacierała to i mogła zabierać. W końcu to był tylko
    Ford. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 80. Data: 2010-07-13 09:45:58
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Jak się sprężarka zacierała to i mogła zabierać. W końcu to był tylko
    > Ford. :P

    Mi bardziej chodzilo o to, ze na niskich obrotach, to taki fordzik
    generuje ze 30KM.
    --
    Olleo