-
11. Data: 2009-10-10 08:23:42
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "smoq" <p...@p...fm>
Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
news:haobep$ruv$1@inews.gazeta.pl...
> Marcin N pisze:
> Szczerze mówiąc to będziesz szybko żałował, że wziąłeś tak słaby
> motocykl na drugi. Może ten Fazer jakoś fajnie jeździ (nie sprawdzałem),
> ale generalnie na twoim miejscu poszukałbym:
> - Suzuki SV 1000S z ABS
> - Honda CBF 1000 z ABS
> - Suzuki Bandit 1250S ABS
>
> Opcjonalnie super sprzętem jest BMW F800S.
Akurat ta beemka mnie rozczarowała, mialem okazje sie przejechac
bielsko>katowice i jakos tak bardzo nim rzucało od silnika. Predkosc Vmax
dochodzi na tym sprzecie o dziwo prawie 200 kmh, nie wiem czy licznik nie
przeklamuje.
Kolega jezdzil na CBF1000 i z tej trojki to naciekawszy wybor imho, ale
chyba w rocznikach o ktorych pisze pierwszy w wątku chyba jeszcze jej nie
było. Inny moj kolega ma bandita 1250, tez na nim jezdzilem nie mozna sie do
niczego przyczepic, w rocznikach porządanych to był 1200 na
gaźnikach.Jednake ta honda mi bardziej sie podoba, na pewno ma lepszy abs,
no i alu rame. SV-ka to chyba jednak zupelnie inne moto niz fazer bandit
czy CBF, pozycja zupelnie inna. Najwazniejsza rzecz, ktorej nie napisał
ojciec wątku, to ile chcialby wydac, stąd był mój pierwszy post, który
właśnie wskazywał że niedoprecyzowany jest temat poszukiwań.
Do Artura Zabrońskiego: nie, nie jestem posiadaczem BMW i nie zamierzam nic
sprzedawac
Do Tytusa: spotkaj sie z uzytkownikami BMW, porozmawiaj, popytaj dowiesz sie
ze wcale nie trzeba wymieniać wału co 25kkm, jak tego że serwis jest moze
drozszy niz w kawasaki ale na pewno nie jest drozszy od serwisu suzuki,
--
pzdr smoq
vzr1800; gsx1300r
-
12. Data: 2009-10-10 09:59:05
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Kuczu <q...@g...com>
fv pisze:
> a) ABS jest całkowicie niezbędny i nie daj się przekonać że nie
ROTFL. Masakre jakas ktos Ci z zrobil.
> b) wtrysk jest mocno przeceniany i ostro przereklamowany. Jego jedyną
> przewagą techniczną nad gaźnikami jest chiptuning
ROTFL po raz drugi. Ciptunerze Ty nasz...
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
13. Data: 2009-10-10 10:07:28
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
Kuczu pisze:
> fv pisze:
>
>
>> a) ABS jest całkowicie niezbędny i nie daj się przekonać że nie
>
> ROTFL. Masakre jakas ktos Ci z zrobil.
Spotkałem się ze statystyką 'puszkową', że w sezonie jes-zim w rowach
ląduje proporcjonalnie więcej aut ABS/ASR/Axx/Acokolwiek niż 'ręcznych'.
To auta tych 'wierzących'.
Na dwukółki chyba nie ma jakiś statystyk?
-
14. Data: 2009-10-10 10:32:36
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Kuczu <q...@g...com>
Jacek Czerwinski pisze:
> Spotkałem się ze statystyką 'puszkową', że w sezonie jes-zim w rowach
> ląduje proporcjonalnie więcej aut ABS/ASR/Axx/Acokolwiek niż 'ręcznych'.
> To auta tych 'wierzących'.
>
Poniekad wynika to z wiary iz ABS uratuje dupe zawsze i wszedzie. Nikt
nie wpada na mysl ze ABS nie tylko nie skraca drogi hamowania ale wrecz
czasami ja wydluza. Bo ABS nie jest od poprawiania hamowania.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
15. Data: 2009-10-10 11:27:38
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
Siemka
*** "smoq"
Do Tytusa: spotkaj sie z uzytkownikami BMW, porozmawiaj, popytaj dowiesz sie
ze wcale nie trzeba wymieniać wału co 25kkm,
Powiedz to Doktorskiemu...
***jak tego że serwis jest moze drozszy niz w kawasaki ale na pewno nie jest
drozszy od serwisu suzuki,
Chopie kazdy AS jest drogi ale w BMW jest to obligatoryjne - nie po to sie
tworzy brand dla nielicznych zeby ich lekko traktowac.
Ja swoja 11 letnia hondziawke moge oddac do ASO na okresowy przeglad bez
obawy ze jego koszt przekroczy wartosc moto a w przypadku takiegoz BMW
roznie moze byc...
T.
-
16. Data: 2009-10-10 14:44:15
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
Tytus pisze:
> Mysle ze to BMW to swietna alternatywa do przejscia z GS 500 do
> prawdziwych motocykli, tez ma 2 cylindry , podobno troche wiecej mocy
> ale za to elektronike zwalniajaca z obowiazku myslenia i kardan z
> obowiazku smarowania ancuga - kosztem wymiany mechanizmu napedu co 25-30
> kkm (nie wiem nie mnialem ale slyszalem ze podobno siem zdarza)
to sprzęt jeszcze na starej,sprawdzonej przekładni
. Ale co
> ja tu pisze - posiadanie BMW podnosi automatycznie status do poziomu
> prezesa sredniej wielkosci firmy i tu jest lans,
odczep siem
> szkoda ze rowniez niestety w zakresie wydatkow wymaganych do utrzymania
> pojazdu. Zapewne stad tyle zaniedbanych beemek na drogach.
> Ogolnie jakby nie paczec to dupa z tylu.
Źle nie jest,serwis tańszy od Harlejowskiego:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
17. Data: 2009-10-10 15:12:34
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
fv wydusił z siebie te słowy:
> b) wtrysk jest mocno przeceniany i ostro przereklamowany. Jego jedyną
> przewagą techniczną nad gaźnikami jest chiptuning
>
No nie wiem.
DS1100 vs VTX1800
Gaźnik vs wtrysk
Mimo, ze ten drugi dużo cięższy i z duzo większym silnikiem (no i jeżdze
szybciej) to pali tyle samo (a przy spokojnej jeździe prawie litr mniej)
Nie wspominam, ze faktycznie odpalanie, mimo, ze DS nie mial problemu, to
jednak tu jest zdecydowanie wygodniej. Nawet po zimie (krótka bo krótka ..
jakies <3 miesiące) przyszedłem do nieocieplonego garażu ... "łiłi" i
chodził
--
Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_
Omega A R6 3,0 24V
-
18. Data: 2009-10-10 15:15:10
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Kuczu wydusił z siebie te słowy:
> Bo ABS nie jest od poprawiania hamowania.
nie jest od poprawiania drogi hamowania. Bo hamowanie poporawia (w taki
sposob, ze pozwala na sterowanie pojazdem przy mozliwie maksymalnym
hamowaniu)
ps. to tak glwoli ścisłosci dla innych ;-)
--
Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_
Omega A R6 3,0 24V
-
19. Data: 2009-10-10 15:20:46
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Monster"
to sprzęt jeszcze na starej,sprawdzonej przekładni
No nie wiadomo moze i tam zastosowali bakielit...:)
*** Źle nie jest,serwis tańszy od Harlejowskiego:-)
aha to daj znac kiedy bedziesz od Fusa odbieral sprzeta do podjade zeby Cie
kopia rachunku powachlowac jakbys zemdlal :)
--
Tytus
żółte najszybsze
-
20. Data: 2009-10-10 15:41:21
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: The_EaGle <t...@d...com>
Marcin N pisze:
> Witam,
>
> Temat typowy.
>
> Przymierzam się do "następnego kroku". Zależy mi na ABS i chętnie
> widziałbym wtrysk. Wtrysk z jednego powodu - irytuje mnie ssanie w moim
> GS. Dopóki nie przejadę z 4-5 km to albo wyje na luzie na 3.5 k obr,
> albo grozi zgaśnięciem na postoju, np. na światłach.
>
> Szukałem w grupie motocykli miejskich z rocznika nie starszego niż
> 2002-2004, z półowiewką i wyszło mi, że tylko Fazer i CBF mają ABS.
>
> Fazera trochę się boję - 98 KM mnie napawa strachem. Czy CBF będzie
> dobrym wyborem? A może jeszcze jakiś w tej klasie ma ABS?
Ssanie to się włącza wg mnie na kilkadziesiąt sekund na postoju np
podczas ubierania a nie na 4-5km :) Jeszcze mi sie nie zdarzyło jechać
na ssaniu, a jeździłem w mróz -2 stopnie.
No ale może insza konstrukcja
Pozdrawiam
Rafał
CBF'a