  • 21. Data: 2012-04-20 15:03:36
    Temat: Re: Przerost formy nad treścią
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?
    >
    > Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
    > Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
    > 400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w
    > takich warunkach.
    >
    > Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania
    > AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

    Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście
    Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-04-20 15:11:39
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

> [...]
    >
    > Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności
    > posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

    Zgadza się, AWD może się prowadzić znacznie gorzej niż auto pozbawione
    tego wynalazku, dlatego co bardziej przemyślane konstrukcje pozwalają na
    odłaczenie przodu.

  • 23. Data: 2012-04-20 21:39:25
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-20 15:03, kamil wrote:

    > Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście
    > Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem.

    Przy mocach wolnnossącej integry i tych warunkach, spokojnie napęd na
    jedną oś (fwd) wystarczy. Natomiast ogólnie napęd na jedną oś (WŁAŚCIWĄ
    OŚ) wystarczy dla znacznie, znacznie większych mocy.

    Jak już przy mocach jesteśmy, to wyjaśnij mi proszę skąd w wolnossącej
    integrze 360KM o których piszesz ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 24. Data: 2012-04-20 21:42:13
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-20 15:11, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

    > Zgadza się, AWD może się prowadzić znacznie gorzej niż auto pozbawione
    > tego wynalazku, dlatego co bardziej przemyślane konstrukcje pozwalają na
    > odłaczenie przodu.

    Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd
    na tył ?

    Subaru ogólnie, Lancery, Quattro w Audi ZTCW mają stały,

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 25. Data: 2012-04-21 17:04:09
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

    > Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd
    > na tył ?

    nie pamietam modelu auta, ale to chyba było jakieś ferrari a może
    lambo...chwila googlowania wyrzuciła zaskakujące wyniki

    R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
    GT-R - 1989-2003
    Nissan Stagea
    A31 Cefiro
    Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36)
    Infiniti M
    Infiniti FX
    Infiniti EX35

    ponoć te modele mają odłączany przedni napęd

  • 26. Data: 2012-04-21 23:28:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/04/2012 16:04, Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > Infiniti FX
    > Infiniti EX35
    >
    > ponoć te modele mają odłączany przedni napęd

    Pomylił ci się sterowany komputerem centralny dyferencjał z odłączaniem
    napędu. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2012-04-25 02:58:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko pisze:
    > Hej.
    >
    > Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w
    > zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:
    >
    > http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y
    >
    > Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na
    > zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz
    > daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą
    > stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w
    > punkcie wyjścia.

    To moja babcia się wozi tym evo, wybacz jej jeszcze boi się zakrętów
    trochę. :) A poważniej już, ja takich magików widuje na polskich
    drogach, jadę sobie kulturalnie 100-120 i co i jakiś matoł w BWM mija
    mnie jakbym stał w miejscu, a za chwile na zakręcie, ja muszę zwalniać,
    bo ta pipa prawie się tam zatrzymuje i przepycha to BMW.