eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeróbka dowolnego samochodu na VANRe: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
    Date: Fri, 30 Sep 2011 12:02:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <j64439$e75$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j63vvl$234$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-10-228-106-193.connectic.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1317376937 14565 193.106.228.10 (30 Sep 2011 10:02:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Sep 2011 10:02:17 +0000 (UTC)
    X-User: mikolaj.jopczynski
    In-Reply-To: <j63vvl$234$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0) Gecko/20110922 Thunderbird/7.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2403017
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-30 10:52, Marek pisze:
    > Witam
    >
    > Czy można (i w jaki sposób to zrobić) przerobić dowolny samochód
    > NIEWYSTĘPUJĄCY w wersji VAN na wersję VAN czyli z dwoma siedzeniami z przodu i
    > paką z tyłu. Chodzi o auta np. Ford Puma, Alfa 156.

    Ja mam za soba przerobke una 1.4 fajer (5d) i escorta combi na ciezarowki.

    W przypadku fiaciora udalo mi sie dostac kratke, ale niestety byla do
    wersji 3d, wiec troche katownikow, szlifierki, wiertary - dniowka i voila.

    W przypadku escorta nie bylem w stanie w rozsadnych piniondzach znalezc,
    wiec kupilem 2 plyty osb, wyzynarke i dawaj.

    W kazdym z przypadkow kluczowym i bardzo pomocnym okazal sie punkt
    mocowania siedzen do samochodu - zarowno w essim i fiaciorze tam jest
    oparte i zamocowane mocowanie kratki (gora do uchwytow nad drzwiami).

    W essim mam plaska totalnie podloge, bo dziure z kanapy wypelnilem
    wlasnie podloga z osb oparta o pionowa przegrode grodziowa.

    Teraz tak - niektore stacje obslugi moga krecic nosem, ze przegroda jest
    z osb - dowiedz sie wczesniej czy beda krecic, jak tak - szukaj innej
    stacji - przejdzie ;)

    Co potrzebujesz formalnie:
    - zaswiadczenie oraz fv z warsztatu, ktory ma odpowiednie uprawnienia do
    zmiany "homologacji" pojazdu z osobowki na ciezarowke (zazwyczaj cos
    takiego kosztuje ~100 plnow)
    - wyprowasz z tylu wszystko, lacznie z pasami i ich mocowaniami
    - jedziesz na stacje, calosc okolo (oidp) 100-150 zl (dobrze zebys
    zalatwil sobie od razu nowe badania techniczne) - dostajesz pare kartek,
    ktore mowia o tym, ze masz ciezarowke (nie daj sobie wcisnac wazenia
    auta - nie jest to potrzebne)
    - z caloscia jedziesz na WK (ja to zalatwialem przed zarejestrowaniem
    furacza) i .... dostajesz adnotacje w DR albo (jak w moim przypadku)
    nowiutki DR z VAT-1, hakiem i gazem ;) czyli bajeczka ;)

    Tyle ;)
    Ufff

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: