-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
Date: Fri, 30 Sep 2011 12:02:15 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 43
Message-ID: <j64439$e75$1@inews.gazeta.pl>
References: <j63vvl$234$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-10-228-106-193.connectic.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1317376937 14565 193.106.228.10 (30 Sep 2011 10:02:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Sep 2011 10:02:17 +0000 (UTC)
X-User: mikolaj.jopczynski
In-Reply-To: <j63vvl$234$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0) Gecko/20110922 Thunderbird/7.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2403017
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-30 10:52, Marek pisze:
> Witam
>
> Czy można (i w jaki sposób to zrobić) przerobić dowolny samochód
> NIEWYSTĘPUJĄCY w wersji VAN na wersję VAN czyli z dwoma siedzeniami z przodu i
> paką z tyłu. Chodzi o auta np. Ford Puma, Alfa 156.
Ja mam za soba przerobke una 1.4 fajer (5d) i escorta combi na ciezarowki.
W przypadku fiaciora udalo mi sie dostac kratke, ale niestety byla do
wersji 3d, wiec troche katownikow, szlifierki, wiertary - dniowka i voila.
W przypadku escorta nie bylem w stanie w rozsadnych piniondzach znalezc,
wiec kupilem 2 plyty osb, wyzynarke i dawaj.
W kazdym z przypadkow kluczowym i bardzo pomocnym okazal sie punkt
mocowania siedzen do samochodu - zarowno w essim i fiaciorze tam jest
oparte i zamocowane mocowanie kratki (gora do uchwytow nad drzwiami).
W essim mam plaska totalnie podloge, bo dziure z kanapy wypelnilem
wlasnie podloga z osb oparta o pionowa przegrode grodziowa.
Teraz tak - niektore stacje obslugi moga krecic nosem, ze przegroda jest
z osb - dowiedz sie wczesniej czy beda krecic, jak tak - szukaj innej
stacji - przejdzie ;)
Co potrzebujesz formalnie:
- zaswiadczenie oraz fv z warsztatu, ktory ma odpowiednie uprawnienia do
zmiany "homologacji" pojazdu z osobowki na ciezarowke (zazwyczaj cos
takiego kosztuje ~100 plnow)
- wyprowasz z tylu wszystko, lacznie z pasami i ich mocowaniami
- jedziesz na stacje, calosc okolo (oidp) 100-150 zl (dobrze zebys
zalatwil sobie od razu nowe badania techniczne) - dostajesz pare kartek,
ktore mowia o tym, ze masz ciezarowke (nie daj sobie wcisnac wazenia
auta - nie jest to potrzebne)
- z caloscia jedziesz na WK (ja to zalatwialem przed zarejestrowaniem
furacza) i .... dostajesz adnotacje w DR albo (jak w moim przypadku)
nowiutki DR z VAT-1, hakiem i gazem ;) czyli bajeczka ;)
Tyle ;)
Ufff
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.09.11 19:19 Pan Piskorz
- 30.09.11 20:46 PH
- 06.10.11 16:59 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=