  • 21. Data: 2012-12-28 14:43:35
    Temat: Re: Przepisowe podłączenie dzwonka 230V
    Od: Wmak <c...@u...narkive.com>

    Pierwsze włączenie pralki po modernizacji zasilania:
    Po naciśnięciu wyłącznika chwilę się "namyślała" (normalne zachowanie) i chciała
    poruszyć bębnem oraz puścić wodę - poleciały B16 (tylko do pralki) i przedlicznikowe
    B25 na korytarzu,
    Dobrze, że nie ma kłódek przy szafie rozdzielczej a moje płaskoszczypy były pod ręką
    i pasowały do zamka.
    Następne uruchomienie i całe pranie bez niespodzianek.

  • 22. Data: 2012-12-28 23:36:21
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2012 13:43:35 +0000, Wmak napisał(a):

> [...]
    ręką i pasowały do zamka.
    > Następne uruchomienie i całe pranie bez niespodzianek.

    Moment, dali zwykłą (nie selektywną) eskę B25 jako zabezpieczenie
    przedlicznikowe?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 23. Data: 2012-12-29 12:48:40
    Od: Wmak <x...@u...narkive.com>

    Przedlicznikowy jest opisany" clsc6 D25" czyli (z internetu):
    " Modele z charakterystyką D, wyzwalają się gdy natężenie prądu osiągnie wartość
    10-20 krotności prądu znamionowego"
    Teoretycznie selektywność powinna być zachowana.
    Skąd wziąłby się taki impuls przy starcie pralki?
    Przez lata, przed tą modernizacją, obwód pralki był zabezpieczony starym NRDowskim
    wkręcanym "automatem" 20A i nigdy mu guzik nie wyskoczył,
    W piwnicy był dawno temu topikowy a od kilku lat eSka B 25A, na pralkę nie reagował,
    ze dwa razy przy zwarciach wyłączył.
    --
    Wmak

  • 24. Data: 2012-12-29 13:02:39
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    W dniu 2012-12-29 12:48, Wmak pisze:
> [...]
    wkręcanym "automatem" 20A i nigdy mu guzik nie wyskoczył,
    > W piwnicy był dawno temu topikowy a od kilku lat eSka B 25A, na pralkę nie

    Qrwa jak mozna dorabiac filozofie do 2 kabli. Eh ci qrwa energetycy
    qrwa ich zajebana mac.

  • 25. Data: 2012-12-29 13:23:41
    Od: Wmak <v...@u...narkive.com>

    Odpowiem w twoim języku, bez połykania liter:

    spierdalaj!

  • 26. Data: 2012-12-29 17:29:09
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    W dniu 2012-12-29 13:23, Wmak pisze:
    > Odpowiem w twoim języku, bez połykania liter:
    >
    > spierdalaj!

    Sam se spierdalaja glupi chuju, sie qrwa zastanawia jak podlaczyc 2
    kable do dzwonka jakby to jakas wyzsza filozofia byla.

  • 27. Data: 2012-12-29 18:26:07
    Od: Wmak <y...@u...narkive.com>

    Idź stąd, skoro nie zrozumiałeś nawet tytułu wątku, może się nauczysz chociaż języka
    polskiego, że o przepisach elektrycznych nie wspomnę.

    Łacinników nie lubimy.

  • 28. Data: 2012-12-29 19:49:23

    dupa

  • 29. Data: 2012-12-29 19:53:06

    zostaw łacinnika jemu nie staje

  • 30. Data: 2012-12-29 19:58:20

    a ty co kurwa pizdo myślisz że jak ukrywasz swój to jesteś nie do
    znalezienia ? mylisz się jak huj