  • 1. Data: 2009-10-09 20:25:29
    Temat: Przenoszenie numeru a promocja
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Mam taką sytuacje.
    Mam w pomarańczy abo na którym skończyła sie juz lojalka, ale nie zamierzam
    nic u nich kontynuować.
    Tylko mam taki problem.
    Jeśli przeniosę teraz numer do ery to nie załapie sie na tą urodzinową
    promocje ?
    Bo jeśli dobrze kojarzę:
    Idąc jutro z wnioskiem o przeniesienie uwolnienie nastąpi 16 listopada
    (okres rozliczeniowy do 16 plus 30 dni wypowiedzenia ).
    A wtedy będzie juz po tej ofercie.
    Czyli tak naprawdę przenosząc taki numer abonamentowy nigdy nie wiem na jaką
    ofertę trafie u konkurencji bo przez wiecej niz 30 dni wszystko moze sie
    zmienic.?

    Pozostaje mi tylko czekac i celowac w okres swiateczny.

  • 2. Data: 2009-10-09 20:30:09
    Temat: Re: Przenoszenie numeru a promocja
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Idąc jutro z wnioskiem o przeniesienie uwolnienie nastąpi 16 listopada
    > (okres rozliczeniowy do 16 plus 30 dni wypowiedzenia ).

    Nie. Od lipca jest tak: idziesz do ery, ona wypowiada np z danym dniem,
    przenoszą, a ty dopłacasz za abo do 30 dni

    jk