  • 331. Data: 2011-03-02 19:01:12
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:v8qsm6dgion3o223tp39rupkdppmnvic9i@4ax.com...

    > To cos podejrzanego :-)
    > Czemu ma kopiowac ? Nie moze skorzystac z SIM ?
    > Inne telefony tez maja wlasne ksiazki i nie trzeba im pomagac :-)
    >
    > No i dlaczego z SIM ? wiekszosc nie trzyma juz w SIM.

    No własnie - raz że większość nie trzyma już na SIM,
    więc samo przełożenie SIMa nic nie da...

    Dwa, że nawet jak przekopiujesz kontakty z telefonu
    na SIMa to i tak tego SIMa sobie nie włożysz do iPhone4
    bo ma on mikroSima, czyli albo musisz sobie przyciąć
    dużego albo wziąć nowego z AT&T.

    A trzy - większość użytkowników telefonów, tak samo
    jak większość użytkowników samochodów czy komputerów
    nie znają się na wewnętrznych bebechach maszyny której
    używają i powierzają takie rzeczy fachowcom...
    Takich wielkich "znafców" jak Waldek czy Andrzej to ze
    świecą szukać gdziekolwiek na świecie... :-P

  • 332. Data: 2011-03-02 19:02:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Najliczniejszy na świecie - Symbian.
    > Windows Mobile również ma, choć zazwyczaj umieszczony w romie przez
    > producenta telefonu.
    > Android ma backup online. Do tego kilka (-naście a może już nawet
    > -dziesiąt) bezpłatnych aplikacji w Markecie robiących to na różne sposoby.

    Czyli miałeś na myśli system operacyjny, ok.

  • 333. Data: 2011-03-02 19:03:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skoro sobie życzysz, proszę: jesteś idiotą. Apple takich uwielbia.

    Zostać idiotą w oczach idioty to prawdziwy honor...

  • 334. Data: 2011-03-02 19:11:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    one-can-t-handle-cold-weather
    >>> http://www.theregister.co.uk/2011/01/28/finland_ipho
    ne/

    > Cos w tym jest. Z drugiej strony jak maja narzekac chocby Wlosi ?
    > dosc zrozumiale ze najwiekszych problemow nalezy sie spodziewac
    > wlasnie w Finlandii, Szwecji, Norwegii, Kanadzie i Rosji.

    No ale ja nie pytałem o Włochy - właśnie pytałem o Kanadę, gdzie
    mieszka 30 milionów ludzi i wszyscy mieszkają na Północy gdzie
    zimy są gorsze niż w USA a nikt nie słyszał tam o pękających iPhonach
    a tymczasem w malutkiej Finlandii, gdzie mieszka zaledwie 5 milionów
    ludzi dziwnie pękają im masowo iPhony. Zbieg okoliczności czy
    jednak ktoś statystyki nagina na korzyć największego płatnika podatków?

    > A tu jak rozumiem nie tyle narzekaja ze telefon zle dziala, tylko ze
    > _moze_ zle dzialac, bo Apple tego nie gwarantuje.

    Otóż to. Ale sugestywnie podsunęli zdjęcie w innym wątku i już
    jest że iPhone pękają na mrozie i Waldek plotkę propaguje po świecie.
    Ciekawe czy za darmo czy ma akcje upadającej Nokii.

    > Ale to jest Finlandia. Tam bez problemu moze byc -30, a w kieszeniu
    > kurtki (zewnetrznej) -25 czy -29.

    Nie sądzę że będzie tak mała różnica. To musiałaby być super niezwykła
    kurtka żeby aż tak blokowała promieniowanie i konwekcję od ciała ludzkiego.

    > Oj nie, pomacaj swojego iphona ale nie w czasie internsywnej pracy.

    Macam go często z racji tego że to mój główny telefon
    i zwykle jest ciepły w dotyku, co jest niezwykłe dla szkła jeśli
    szkło jest pasywne to zwykle jest zimniejsze w dotyku.

    > cienka szybka ? Oj watpie zeby wystarczylo z kominka w snieg.

    Próbowałem naciągać bardzo historię tej prasówki, ale wiemy chyba obaj
    dobrze że to ściema.

    > Ale zaraz - on ma z tylu szybe ? Kto to wymyslil, przeciez telefony
    > czasem upadaja. I obudowa powinna byc taka zeby to zniesc.

    Ma z tyłu szybę. Bo tak jest ładniej :-) Ja mam już 6 miesięcy i mi nie
    upadł.
    Mam nadzieję że nie przekonam się z jakiego wysoka może upaść i przezyć.

  • 335. Data: 2011-03-02 21:13:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > No nie, żadna polska sieć nie ma roamingu CDMA :)

    Według Verizon.com - nie ma.

  • 336. Data: 2011-03-02 21:16:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pytaj jaki mam dysk. 32GB iphone tez by pewnie zabraklo :-)

    Jesteś horder co niczego nie wyrzuca...
    Ciekawe jak u Ciebie wyglądają szuflady w kuchni albo piwnica :-))

    > to byl tylko przyklad co szybsze :-)
    > Pytanie jest ile trwa transfer powiedzmy 4GB na iphona.

    > A jestem ? Czy dodatkowe protokoly spowalniaja wielokrotnie ?

    Nie wiem, nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu...

    > To co i tak pochodzi z CD czy DVD to nie musze.
    > A inne dane to maly pliczek.

    > A ja tak nie lubie. Owszem - czasem przydatne, ale generalnie lubie
    > sobie zrobic co pewien czas backup i zabezpieczyc, za to nie cierpie
    > automatow, ktore mi np skasuja dane z innych miejsc, bo przypadkiem
    > skasowalem je i z telefonu.

    Możesz poustawiać jak rozstrzygać konflikty.

  • 337. Data: 2011-03-02 21:20:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 13:01:12 -0600, Pszemol napisał(a):

    > A trzy - większość użytkowników telefonów, tak samo
    > jak większość użytkowników samochodów czy komputerów
    > nie znają się na wewnętrznych bebechach maszyny której
    > używają i powierzają takie rzeczy fachowcom...

    To do przeniesienia kontaktów trzeba znać się na wewnętrznych bebechach
    maszyby? Zdziwniej i zdziwniej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 338. Data: 2011-03-02 21:22:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 15:13:55 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Według Verizon.com - nie ma.

    Bałwanku, czy będziesz się ze mną usilnie sprzeczał nawet wtedy, kiedy
    wyjątkowo się z tobą zgadzam?! :D

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 339. Data: 2011-03-02 21:54:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 22:22:56 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Bałwanku, czy będziesz się ze mną usilnie sprzeczał nawet wtedy, kiedy
    > wyjątkowo się z tobą zgadzam?! :D

    Posądzasz go o umiejętność czytania ze zrozumieniem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 340. Data: 2011-03-02 21:58:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 21:54:03 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Posądzasz go o umiejętność czytania ze zrozumieniem?

    Właściwie to nie :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."