  • 1. Data: 2010-09-20 16:55:39
    Temat: Przeniesienie numeru a zerwanie umowy
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    Witam!
    Czy istnieje mozliwosc by zerwac umowe przed czasem z operatorem
    (orange) oczywiscie placac kare umowna odpowiednia do pozostałego okresu
    jednocześnie przenoszac numery do innego operatora np prepaid flesha ?
    ROzwazam mozliwosc zlikwidowania kilku abonentów, ale numery mam fajne
    (załatwiane przez opiekuna) które najprawdopodobniej jeżeli się keidys
    nie przydadza mogą pojsc za fajną cenę na allegro.

    pozdrawiam
    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 2. Data: 2010-09-20 16:58:50
    Temat: Re: Przeniesienie numeru a zerwanie umowy
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 18:55:39 +0200, Kotlecik Mielony napisał(a):

> [...]
    > (załatwiane przez opiekuna) które najprawdopodobniej jeżeli się keidys
    > nie przydadza mogą pojsc za fajną cenę na allegro.

    Uważaj, likwidowanie abonentów podpada pod art. 148 KK ;)

    BP, NMSP :)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 3. Data: 2010-09-20 17:17:16
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-20 18:58, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Uważaj, likwidowanie abonentów podpada pod art. 148 KK ;)
    >
    > BP, NMSP :)

    :) no dobra niech bedzie abonamentów :)

  • 4. Data: 2010-09-20 22:00:07
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 20.09.2010 19:17, Kotlecik Mielony pisze:

> [...]

    Tak, jest to możliwe. Co więcej - nie musisz czekać z okresem
    wypowiedzenia u swojego starego operatora. Umowa może być rozwiązana
    natychmiast i numer zostanie zwolniony, jednak operator ma prawo
    obciążyć Cię opłatą za okres wypowiedzenia trwający nie więcej niż 1
    miesiąc. Oczywiście dodatkowo trzeba zapłacić "karę" umowną.

    Marek

  • 5. Data: 2010-09-21 15:04:22
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-21 00:00, MarekM pisze:

> [...]
    > obciążyć Cię opłatą za okres wypowiedzenia trwający nie więcej niż 1
    > miesiąc. Oczywiście dodatkowo trzeba zapłacić "karę" umowną.

    dzieki a przy okazji moze Ty sie orientujesz, mozna te 'kare' wrzucic w
    koszty jezeli to telefony firmowe?

  • 6. Data: 2010-09-22 07:53:37
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2010-09-21 17:04, Kotlecik Mielony pisze:

    > dzieki a przy okazji moze Ty sie orientujesz, mozna te 'kare' wrzucic w
    > koszty jezeli to telefony firmowe?

    Nie mam zielonego pojęcia. Jeśli miałbym obstawiać, to - tak, można, w
    końcu dostaniesz na to fakturę jak zwykle - na usługi telekomunikacyjne.
    Nie zakładam, by widniała tam pozycja typu "kara umowna", raczej będzie
    to jakaś "opłata dodatkowa". Nie wiem, nigdy nie miałem takiej sytuacji :-)

    Marek

  • 7. Data: 2010-09-24 18:29:57
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:i7cclv$16t$1@news.net.icm.edu.pl...

    idzie w koszty, przychodzi faktura jak zwykle, a jaka jest pozycja na
    fakturze- nie przyglądałem się

    Pozdrawiam
    Lukasz