  • 1. Data: 2009-05-30 09:57:36
    Temat: Przejsciowki Canon do obiektywow Nikona
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    ..czy sa takowe, ktore by umozliwialy pelnienie funkcji AF i VR ?

    Pozdrawiam - Krzys'

  • 2. Data: 2009-05-30 10:14:08
    Temat: Re: Przejsciowki Canon do obiektywow Nikona
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 30 Maj, 11:57, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > ..czy sa takowe, ktore by umozliwialy pelnienie funkcji AF i VR ?
    Wiem ze sa odwrotne Nikon obiektyw, do body Canona.
    http://cgi.ebay.com/Adapter-Fits-Canon-EOS-Body-To-N
    ikon-lens-F-AI-AIS-AF_W0QQitemZ270396081460QQcmdZV
    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2009-05-30 11:15:11
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    > Wiem ze sa odwrotne Nikon obiektyw, do body Canona.
    > http://cgi.ebay.com/Adapter-Fits-Canon-EOS-Body-To-N
    ikon-lens-F-AI-AIS-AF_W0QQitemZ270396081460QQcmdZV
    > Pozdrawiam StaM

    Niestety strona sie nie otwiera

  • 4. Data: 2009-05-30 11:20:12
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Niestety strona sie nie otwiera

    to straszne

    rusz googlownica: http://tinyurl.com/klfb89

    p, zul

  • 5. Data: 2009-05-30 11:46:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Pikus'" napisał
    > ..czy sa takowe, ktore by umozliwialy pelnienie funkcji AF i VR ?

    Za coś takiego Nobel murowany ; ))))
    Niestety nie ma i wątpię czy kiedykolwiek będzie.

    adam

  • 6. Data: 2009-05-30 13:46:14
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Uzytkownik <q...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > Wiem ze sa odwrotne Nikon obiektyw, do body Canona.
    > http://cgi.ebay.com/Adapter-Fits-Canon-EOS-Body-To-N
    ikon-lens-F-AI-AIS-AF_W0QQitemZ270396081460QQcmdZV
    > Pozdrawiam StaM
    No to chyba nie odwrotnie bo autor tytulowego postu mówi o obiektywach
    Nikona.
    AdamCCS

  • 7. Data: 2009-05-30 14:02:33
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    g37g2000yqn.googlegroups.com...> On 30 Maj, 11:57, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:

    > No to chyba nie odwrotnie bo autor tytulowego postu mówi o obiektywach
    > Nikona.
    > AdamCCS

    http://www.camerahacker.com/Novoflex/EOSNIK.shtml
    W glowie mi sie pomieszalo, bo pytajacy nie sprecyzowal pytania z
    tytulu. Starosc nie radosc.
    StaM
    odpowiedz, nie ma.

  • 8. Data: 2009-05-30 14:15:21
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Pikus' wrote:
    > ..czy sa takowe, ktore by umozliwialy pelnienie funkcji AF i VR ?
    >
    > Pozdrawiam - Krzys'

    nie ma i nie będzie