  • 1. Data: 2009-07-15 11:37:28
    Temat: Przejsciowka z pada XBOX -> PC
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Szukam i nie widze, czy sa dostepne przejsciowki umozliwiajace podlaczenie
    pada od starego XBOXa do PC?
    Do PS2 sa, a do XBOXa nie widze :/

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-07-15 13:53:37
    Temat: Re: Przejsciowka z pada XBOX -> PC
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci
    > Witam
    >
    > Szukam i nie widze, czy sa dostepne przejsciowki umozliwiajace podlaczenie
    > pada od starego XBOXa do PC?
    > Do PS2 sa, a do XBOXa nie widze :/

    no wlasnie jak jest z podlaczeniem pada z xboxa do PC ? slyszalem ze mozna
    to zrobic bez problemu, a tu jednak przejsciówka, pady zdaje sie ze sa
    bezprzewodowe, czy jest jakis odbiornik do nich na USB ? jak wtedy wyglada
    klawiszologia w grach, trzeba samemu wszystko przestawiac ?

  • 3. Data: 2009-07-15 14:07:07
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > bezprzewodowe, czy jest jakis odbiornik do nich na USB ? jak wtedy wyglada
    > klawiszologia w grach, trzeba samemu wszystko przestawiac ?

    no dobra znalazlem ale za 200 to mi sie nie oplaca, takim fanem microsoftu
    nie jestem :P

  • 4. Data: 2009-07-15 19:12:51
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Piter wrote:
    > no wlasnie jak jest z podlaczeniem pada z xboxa do PC ? slyszalem ze
    > mozna to zrobic bez problemu, a tu jednak przejsciówka, pady zdaje sie
    > ze sa bezprzewodowe, czy jest jakis odbiornik do nich na USB ?

    Pytanie dotyczy pada od konsoli Xbox, a nie Xbox360 (ktory jest nastepca
    ww.). X360 ma dwa rodzaje padow - bezprzewodowy i przewodowy (na USB). Oba
    dzialaja z PC. Stary Xbox rowniez korzysta z interfejsu USB, tyle, ze
    wtyczka jest inna, trzeba wiec zrobic/zdobyc zwykla przelotke oraz
    odpowiedni sterownik.

    k,