  • 31. Data: 2009-05-14 12:40:33
    Temat: Re: Przejście do Play Fresh
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 14:28:00 +0200, Jingiel napisał(a):

    > Sprawa wyjasniona parenascie postow wczesniej. Inna sprawa, ze nazwa
    > sieci jest wyjatkowo kretynska jak sam okresliles.

    Sugeruje stan przedgorączkowy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2009-05-14 13:26:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jingiel" news:gugpra$m38$1@node1.news.atman.pl

    > Sprawa wyjasniona parenascie postow wczesniej. Inna sprawa, ze nazwa
    > sieci jest wyjatkowo kretynska jak sam okresliles.

    IMHO podobnie jak wiele nazw, które są m. in. nadawane promocjom w Plusie...
    ehh...

  • 33. Data: 2009-05-14 13:28:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Dominik & Co" news:guh2q8$shf$2@inews.gazeta.pl

    > Przy okazji rejestrujesz ten numer w Play i masz szansę odmówić
    > zgody na spam.

    I to jest dla mnie bardzo ważna informacja.
    Możesz mi powiedzieć jak taka odmowa wygląda? Podpisuję jakiś "kwit", w
    którym kategorycznie nie rzyczę sobie żadnych reklamowych śmieci wysyłanych
    na mój numer?
    Rozumiem, że żadnych problemów i krzywień ze strony konsultanta, kiedy
    odmówię reklamowego spamu nie muszę się spodziewać :)

    > Dostajesz w kartoniku. Do systemu wklepywany jest tylko nr karty, a ten
    > jest widoczny bez rozbebeszania kartonika.

    OK. Dziękuję za informację.
    Dzisiaj zarejestrowałem kartę, poszedłem do PLAY ZONE i teraz cierpliwie
    czekam na przeniesienie.

  • 34. Data: 2009-05-14 13:36:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 15:28:55 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > I to jest dla mnie bardzo ważna informacja. Możesz mi powiedzieć jak
    > taka odmowa wygląda? Podpisuję jakiś "kwit", w którym kategorycznie nie
    > rzyczę sobie żadnych reklamowych śmieci wysyłanych na mój numer?

    Przy rejestracji karty jest rubryka "wyrażam zgodę na otrzymywanie".
    Zaklikujesz "nie".

  • 35. Data: 2009-05-14 13:41:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.05.14.13.36.17@rudak.org

    > Przy rejestracji karty jest rubryka "wyrażam zgodę na otrzymywanie".
    > Zaklikujesz "nie".

    I mogę mieć 100% pewność, że nic nie będę dostawał jak to zaznaczę? :)

  • 36. Data: 2009-05-14 13:47:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 15:41:23 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > I mogę mieć 100% pewność, że nic nie będę dostawał jak to zaznaczę?

    Jak zawsze ;)

  • 37. Data: 2009-05-14 13:57:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.05.14.13.47.10@rudak.org

    > Jak zawsze ;)

    Czyli jednak mogę się spodziewać jakiegoś spamu mimo kategorycznej odmowy
    jego otrzymywania... Ehh w Pluszaku spędziłem trochę lat, jedne numery były
    rejestrowane (abonamenty), drugie nie (prepaidy), ale w czasie całej mojej
    kadencji nie dostałem ani jednej reklamy. Mam cichą nadzieję, że w PF będzie
    podobnie.

  • 38. Data: 2009-05-14 14:14:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-05-14 14:23, Valdi.Pavlack pisze:

    > A mają w ogóle startery 20 złotowe? Moja wiedza ogranicza się do starterów
    > 5, 9 i 30 zł.

    30 oczywiście

  • 39. Data: 2009-05-14 14:31:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "PlaMa" news:guh8vv$pi9$1@inews.gazeta.pl

    > 30 oczywiście

    i 9 zł.

  • 40. Data: 2009-05-14 21:33:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-05-14 16:31, Valdi.Pavlack pisze:

    > i 9 zł.

    Tego nie potwierdzę. mnie pani w germanosie w Olsztynie zapewniała, że z
    abo w orange mogę przejśćna play fresh wyłącznie na starter 30 zł.