  • 21. Data: 2009-05-14 05:27:21
    Temat: Re: Przejście do Play Fresh
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

    > A można wsiąść starter za 9 zł przy przenoszeniu numeru?

    Można, sam taki brałem. Ale z niewiadomych przyczyn musi
    to być starter (beznumerowy oczywiście) Fresha, numer SIM
    starego "Nowego Play na kartę" "nie wchodził do systemu"
    (przynajmniej w Germanosie w Bełchatowie).

    Przy trzydziestkach nie było tego problemu.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 22. Data: 2009-05-14 06:58:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Dominik & Co" news:guga3n$gfb$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > starego "Nowego Play na kartę" "nie wchodził do systemu"
    > (przynajmniej w Germanosie w Bełchatowie).
    > Przy trzydziestkach nie było tego problemu.

    Możesz bardziej rozwinąć swoją myśl? - jak to starter beznumerowy? Mam
    rozumieć, że na karcie nie masz zapisanego numeru, który przenosiłeś a
    dodatkowo trzeba ręcznie przechodzić na nową taryfę?
    Pierwsze raz numer przenoszę, więc jak kogoś uraziłem to mega przepraszam za
    lamerskie pytanie. :)

  • 23. Data: 2009-05-14 07:21:11
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Możesz bardziej rozwinąć swoją myśl? - jak to starter beznumerowy? Mam

    Każda karta SIM ma swój numer seryjny. Normalnie sprzedawane startery
    mają już przyporządkowane u operatora do swego numeru seryjnego numer
    telefoniczny (typu 791 *** ***).

    Są też karty SIM bez przyporządkowanego numeru tel. i w rezultacie
    przenoszenia przypisywany im jest "Twój" numer (np. 601 *** ***).

    Niektóre punkty Play mają tylko "beznumerowe" trzydziestki,
    inne także dziewiątki- trzeba zapytać.

    > rozumieć, że na karcie nie masz zapisanego numeru, który przenosiłeś a

    Na karcie nie ma. To ustala operator przy okazji procesu przenosin.
    Do tej pory karta mogła "być" każdym numerem. Gdy podpiszesz formularz
    rejestracyjny będzie na nim razem z "Twoim" numerem telefonu
    numer seryjny karty SIM.

    A jeśli to wszystko jest nadal niejasne, zastanów się jak działa
    wydawanie duplikatów SIM, gdy zgubisz/zniszczysz starą. Myślisz,
    że specjalnie dla Ciebie produkowany jest klon starej karty?
    Nie, po prostu bierze się jedną z takich "beznumerowych" i przypisuje
    do Twojego numeru telefonicznego.

    Można mieć też dwie karty SIM przypisane do jednego numeru-
    vide Era Tandem.

    > dodatkowo trzeba ręcznie przechodzić na nową taryfę?

    Nie. Taryfę ustala operator, będzie to od razu fresh.

    Jeśli gdzieś coś pokręciłem, proszę fachowców o sprostowanie :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 24. Data: 2009-05-14 11:18:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-05-13 17:04, Valdi.Pavlack pisze:

    > Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient przy
    > przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

    Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

  • 25. Data: 2009-05-14 12:17:30
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

    I juz widze, ze kreca. Zaczyna mi sie nie podobac to przejscie powoli.
    Tu pisza tak, tu inaczej. Sami sie placza w zeznaniach :)

    Jingiel

  • 26. Data: 2009-05-14 12:19:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Dominik & Co" news:guggp8$be5$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > przenoszenia przypisywany im jest "Twój" numer (np. 601 *** ***).
    > Niektóre punkty Play mają tylko "beznumerowe" trzydziestki,

    I teraz jest już dla mnie wszystko jasne :) Rozumiem, że na taką kartę numer
    telefonu jest "wklepywany" na poczekaniu, bo przecież odbiór karty z
    przeniesionym numerem może nastąpić w każdym salonie sprzedaży.
    A ha i może jeszcze takie błahe pytanie - kartę z przeniesionym numerem
    dostaje się w jakim kartonowym pudełeczko (coś a'la standardowe opakowania
    zwykłego startera w PLAYu)?

  • 27. Data: 2009-05-14 12:23:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "PlaMa" news:gugulo$ahv$1@inews.gazeta.pl

    > Mnie powiedziano że tylko 20 zł przy przeniesieniu numeru z abo w orange

    A mają w ogóle startery 20 złotowe? Moja wiedza ogranicza się do starterów
    5, 9 i 30 zł.

  • 28. Data: 2009-05-14 12:25:23
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Jingiel napisał(a):

    > Na stronie playa wyraznie pisze, ze z tt i heyah jest 36,60 zl. 50 jest
    > z simplusa, a 61 zl z Orange. Na tym oparlem to stwierdzenie.

    Chłopie, bez urazy, ale gdzie widzisz "36,60 zł"? Jest wymienione
    "36,6" jako (BTW IMO kretyńska) nazwa sieci.

    http://www.voila.pl/286/e4cjc/index.php?1
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/prze
    jscie/index.html

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 29. Data: 2009-05-14 12:28:00
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Chłopie, bez urazy, ale gdzie widzisz "36,60 zł"? Jest wymienione
    > "36,6" jako (BTW IMO kretyńska) nazwa sieci.

    Sprawa wyjasniona parenascie postow wczesniej. Inna sprawa, ze nazwa
    sieci jest wyjatkowo kretynska jak sam okresliles.

    Jingiel

  • 30. Data: 2009-05-14 12:28:56
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

    > I teraz jest już dla mnie wszystko jasne :) Rozumiem, że na taką kartę numer
    > telefonu jest "wklepywany" na poczekaniu, bo przecież odbiór karty z
    > przeniesionym numerem może nastąpić w każdym salonie sprzedaży.

    Tak, przy czym nie tyle "na kartę", ile "do systemu".

    Przy okazji rejestrujesz ten numer w Play i masz szansę odmówić
    zgody na spam.

    > A ha i może jeszcze takie błahe pytanie - kartę z przeniesionym numerem
    > dostaje się w jakim kartonowym pudełeczko (coś a'la standardowe opakowania
    > zwykłego startera w PLAYu)?

    Dostajesz w kartoniku. Do systemu wklepywany jest tylko nr karty, a ten
    jest widoczny bez rozbebeszania kartonika.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP