  • 1. Data: 2011-02-07 19:54:33
    Temat: Przegląd techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Jak już nie mam miejsca w dowodzie rejestracyjnym na pieczątkę to dostaję
    karteczkę, z którą musze się udać do wydziału komunikacji aby wydali mi
    nowy dowód rejestracyjny.

    Pytania brzmią:
    - ile czasu mogę jeździć z tą karteczką?
    - ile czasu trwa wydanie nowego dowodu?

    Akurat mi przegląd wypada tuż przed wyjazdem i zastanawiam się czy dam radę
    obrócić "na karteczce"...

  • 2. Data: 2011-02-07 20:37:46
    Temat: Re: Przegląd techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 19:54, ALGI pisze:
> [...]
    > - ile czasu trwa wydanie nowego dowodu?
    >
    > Akurat mi przegląd wypada tuż przed wyjazdem i zastanawiam się czy dam radę

    Zaświadczenie z badania technicznego jest ważne 30 dni od dnia wydania
    pomimo tego że termin następnego badania jest wpisany za rok. W wydziale
    komunikacji jak pojedziesz wyrobić nowy dowód rejestracyjny dostaniesz
    pozwolenie czasowe (miękki dowód) na miesiąc i z tym możesz jeździć,
    natomiast zaświadczenie z badania technicznego nie jest dokumentem
    uprawniającym do poruszania się po drodze jest tylko potwierdzeniem
    wykonania badania technicznego.

  • 3. Data: 2011-02-07 20:39:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ALGI w <news:vqlh6qob28ps$.1e647me3xu2k.dlg@40tude.net>:

    > Jak już nie mam miejsca w dowodzie rejestracyjnym na pieczątkę to dostaję
    > karteczkę, z którą musze się udać do wydziału komunikacji aby wydali mi
    > nowy dowód rejestracyjny.

    Nie musisz, powinieneś ;P

    > Pytania brzmią:
    > - ile czasu mogę jeździć z tą karteczką?

    Do pierwszej kontroli/stłuczki która będziesz chciał z AC (hehehe) zrobić

    > - ile czasu trwa wydanie nowego dowodu?

    około sekundy

    > Akurat mi przegląd wypada tuż przed wyjazdem i zastanawiam się czy dam radę
    > obrócić "na karteczce"...

    Dasz...

    A teraz serio:
    -- przegląd możesz/mogłeś zrobić dzień/dwa/miesiąc wcześniej (taaa, ten
    koszt)
    -- idziesz do WK i kwit ze stacji Ci zabierają, a do DR przyczepiają inny
    (że złożyłeś wniosek)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2011-02-07 21:13:20
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "qnick" <r...@o...pl> wrote in message news:iiphmb$l73$1@news.onet.pl...

    > Zaświadczenie z badania technicznego jest ważne 30 dni od dnia wydania
    > pomimo tego że termin następnego badania jest wpisany za rok.

    Jakis przepis na ten temat?

    --
    Axel

  • 5. Data: 2011-02-07 21:54:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

    > "qnick" <r...@o...pl> wrote in message

    > Jakis przepis na ten temat?

    wykaż sie i sam poszukaj. Ja tylko potwierdzam powyższe słowa.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Sprzedam P309 1992 1,4 ważne OC+przegląd
    Jeżdzący, w ciągłekj eksploatacji
    Cena 1300zł !!!
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1446313255

  • 6. Data: 2011-02-07 23:15:48
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Jak już nie mam miejsca w dowodzie rejestracyjnym na pieczątkę to dostaję
    > karteczkę, z którą musze się udać do wydziału komunikacji aby wydali mi
    > nowy dowód rejestracyjny.

    I to wszystko to dla mnie zwykle zlodziejstwo, bo za nowy dowod trzeba
    zaplacic. Tak jakby nie mozna bylo jezdzic z kartka albo wbic w miejscu
    adnotacji urzedowych.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 7. Data: 2011-02-08 01:21:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin 'Tom N'

    > około sekundy

    10/10

  • 8. Data: 2011-02-08 01:22:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DJ

    > I to wszystko to dla mnie zwykle zlodziejstwo, bo za nowy dowod trzeba
    > zaplacic. Tak jakby nie mozna bylo jezdzic z kartka albo wbic w miejscu
    > adnotacji urzedowych.

    Albo w notesie albo sobie na czole wytatuować...

  • 9. Data: 2011-02-08 08:15:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DJ wrote:

    > I to wszystko to dla mnie zwykle zlodziejstwo, bo za nowy dowod trzeba
    > zaplacic. Tak jakby nie mozna bylo jezdzic z kartka albo wbic w
    > miejscu adnotacji urzedowych.

    którego jest tyle jakby nic tylko co chwila ktoś jakeiś adnotacje robił w
    dowodach.

    ale nei sądze aby ta dysporporcja byla celowa, ona raczej wynika z normalnej
    głupoty tego kto projektował dow rejestracyjny.

  • 10. Data: 2011-02-08 08:39:14
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Marek Dyjor pisze:

> [...]
    >
    > ale nei sądze aby ta dysporporcja byla celowa, ona raczej wynika z
    > normalnej głupoty tego kto projektował dow rejestracyjny.

    I racja. Wystarczyła by w zupełności jedna strona na adnotacje.
    Były by za to dwie strony na pieczątki z badań tech. Nie wiem jaki jest
    zazwyczaj czas posiadania pojazdu, ale sądzę, że więcej niż 6 lat. A w
    12 by się można zmieścić na spokojnie.

    Seco

    --
    Szukam pracy: