-
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Przedni napęd a przyspieszenie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <s...@k...sail-ho.pl>
<4bb32486$1@news.home.net.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
Message-ID: <4bb44b8d$1@news.home.net.pl>
Date: 1 Apr 2010 09:30:21 +0200
X-Trace: news.home.net.pl 1270107021 80.52.166.102 (1 Apr 2010 09:30:21 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 10
X-Authenticated-User: anka.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268940
[ ukryj nagłówki ]Krzysiek Kielczewski wrote:
> Bardziej chodziło o moc powyżej której przyspieszenie (w tym zakresie)
> się już nie zwiększy.
Myślę, że 200-250 bez szpery (zależnie od masy auta). Ze szperą trochę
więcej.
--
cokolwiek
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.10 10:36 Tomasz Pyra
- 01.04.10 11:20 Krzysiek Kielczewski
- 01.04.10 12:02 kamil
- 01.04.10 12:03 kamil
- 01.04.10 12:06 kamil
- 01.04.10 12:07 kamil
- 01.04.10 12:50 Maciej Leszczynski
- 01.04.10 12:51 Maciej Leszczynski
- 01.04.10 12:53 Maciej Leszczynski
- 01.04.10 12:55 Katanka
- 01.04.10 13:22 Robert Rędziak
- 01.04.10 13:24 Robert Rędziak
- 01.04.10 13:26 Robert Rędziak
- 01.04.10 13:45 Krzysiek Kielczewski
- 01.04.10 14:04 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie