eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzedni napęd a przyspieszenieRe: Przedni napęd a przyspieszenie
  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Przedni napęd a przyspieszenie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <s...@k...sail-ho.pl>
    <4bb32486$1@news.home.net.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    Message-ID: <4bb44b8d$1@news.home.net.pl>
    Date: 1 Apr 2010 09:30:21 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1270107021 80.52.166.102 (1 Apr 2010 09:30:21 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 10
    X-Authenticated-User: anka.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268940
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Bardziej chodziło o moc powyżej której przyspieszenie (w tym zakresie)
    > się już nie zwiększy.

    Myślę, że 200-250 bez szpery (zależnie od masy auta). Ze szperą trochę
    więcej.

    --
    cokolwiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: