    From: KubsoN125 <yamaszkaaa@_NOSPAM_interia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Proszę was o pomoc ;)
    Date: Fri, 17 Jan 2014 16:27:34 +0000 (UTC)

    Witam!
    Mam taki dylemat proszę was doradcie mi coś od 3 lat proszę o
    motocykl(oczywiście rodziców czy rodzeństwo strasze) z roku na rok mi
    mówią żebym jeszcze poczekał, mam 16 lat i jak wiadomo moim marzeniem jest
    mieć motocykl lecz doszedłem do wniosku że tu chodzi o hajs, nie że nie
    maja lecz może im po prostu szkoda. A także Doszedłem do wniosku żeby ich
    zapytać ich mam namyśli rodziców+rodzeństwo a rodzeństwa mam 6cioro czy mi
    pożyczą ten hajs na moto, jakoś by ten hajs poskładali a ja bym im
    powolutku oddawał. Oceny mam średnie a co ważne moim zdaniem się staram,
    dużo pomagam w domu, mam dużo obowiązków dziennych, które spełniam. Nie
    wiem co mogę jeszcze napisać mam uprawnienia na moto, staram się robić
    wszystko aby im pokazać jak bardzo mi na tym zależy jestem motocyklistom z
    zamiłowania a nie z hajsu rodziców...
    Pozdrawiam ;) z góry dziękuję! Lewa ;)