  • 11. Data: 2013-08-21 19:32:27
    Temat: Re: Prośba o pomoc Nokia Lumia 800!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 16:26:07 +0200, J.F. napisał(a):

    > Myslisz ze zaplacili, czy to tak w ramach dobrych stosunkow
    > biznesowych ?

    Skądś Microsoft miał te dodatkowe 4 miliardy dolarów ponad ostatnią wycenę,
    żeby przepłacić za Skype.. W ten sposób załatwiono jeden z ostatnich
    niepodsłuchiwalnych komunikatorów. Przynajmniej z tych znanych na całym
    świecie.

    > No i myslisz ze innych sposobow nie maja ? Pewnie sa w stanie zdalnie
    > znacznie wiecej zrobic niz tylko kontakty sciagnac.

    Zakładam, że są niegorsi niż niż CarrierIQ. A przy pomocy CarrierIQ dało
    się szpiegowac dokladnie wszystko, lacznie z wcisnieciami wirtualnej
    klawiatury (czyli np. hasła)

    > Ale co - naprawde nie ma innego sposobu ?

    No tu Microsoft pokazal pełną profeskę. Nie ominiesz NSA.

    To tak dla odróżnienia od tych rzeczy, które spieprzyli koncertowo - np.
    backupy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-08-21 21:12:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:32:27 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Skądś Microsoft miał te dodatkowe 4 miliardy dolarów ponad ostatnią wycenę,
    > żeby przepłacić za Skype..

    ich dwutygodniowe obroty.
    No i zakladam ze maja tam fachowcow, to moze nie przeplacil - po co
    przeplacac 4mld, gdyby wystarczyl 1 ?

    > W ten sposób załatwiono jeden z ostatnich
    > niepodsłuchiwalnych komunikatorów. Przynajmniej z tych znanych na całym
    > świecie.

    Ci ktorym zalezy wcale nie musza uzywac znanych.

    > No tu Microsoft pokazal pełną profeskę. Nie ominiesz NSA.

    Hm, opcja importu z innej Nokii bezposednio przez BT jest.
    Co prawdza nie udalo mi sie doprowadzic do zadzialania.

    IMO to oni glownie pieprzyc umieja, wiec mnie to nie dziwi :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-08-22 00:45:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl>

    > Fstrząsające. Wielką wartość musi mieć baza kontaktów takiego kolesia jak
    > ja, który mieszka w kraju, którego 90% Amerykanów nie jest w stanie
    > pokazać na mapie.

    No właśnie nie ma i dlatego każdy może ją mieć :-)

  • 14. Data: 2013-08-22 00:46:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org>

    > No nie pierdól, że dzwonisz do 1000 ludzi :D
    > Łokurwa megarotfl

    Kontakty to nie tylko numery telefonów.