    From: Mariusz <s...@m...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Prosba o ocene zestawu z marketu
    Date: Sun, 29 Nov 2009 11:27:00 +0100

    Witam,
    Wstydliwie musze przyznac, ze moja wiedza na temat podzespolow
    zatrzymala sie na etapie GF4Ti i Athlonow XP :) Zamierzam kupic nowy
    komputer, ktory bedzie mi sluzyl glownie do przegladania internetu,
    pracy (aplikacje biurowe), rzadziej jakiejs rozrywki w postaci filmu,
    czy niezaawansowanej graficznie gierki. Jeden z marketow bedzie mial
    wkrotce w sprzedazy zestaw komputerowy o nastepujacej konf.:

    - procesor Intel Dual Core E6300 2,8 GHz
    - pamiec 3 GB
    - dysk twardy 500 GB
    - k. graf. GB GF9400 GT //GB oznacza chyba GigaByte?
    - naped DVD +/- RW
    - czytnik kart pamieci 9-1
    - monitor 21,5" //chyba Samsung
    - bezprzewodowa mysz i klawiatura
    - Windows 7 Home Premium

    Cena za calosc to 1999. Waszym zdaniem oplaca sie, czy lepiej poszukac
    komputera gdzies indziej? Poza monitorem i karta graficzna nie podaja
    zadnych szczegolowych danych odnosnie podzespolow, wiec plyta glowna to
    moze byc jakis ECS, zasilacz Megabajt i tak dalej.. Na pewno co bym z
    czasem zrobil po zakupie tego komputera, to wymienil zasilacz na jakis
    markowy, do ktorego trafilby wentylator Papst, do tego radiator z
    heat-pipe na karte graficzna, o ile ten GF dostarczany jest bez niego,
    no i regulator obrotow na wentylator procesora, mam nadzieje ze przy 5V
    nie bedzie sie przegrzewal..

    Za odp. dziekuje i pozdrawiam

    --
    Mariusz